Følg Flixfilm på Facebook - Nye film og tv-serier på Netflix


Netflix kundeservice

Dato: 12/07/2016 | 36 kommentarer

netflix-danmark-logo-lang 3Flixfilm.dk modtager ofte mange spørgsmål om Netflix, abonnement, tekniske problemer, film og serier m.v. Spørgsmål som ikke altid kan besvares, da Flixfilm som bekendt ikke er associeret med Netflix. Det er dog nemt, at få svar på disse spørgsmål direkte fra streamingtjenesten, da Netflix har en kundeservice, som er åben 24 timer i døgnet. Du kan dermed altid få svar på dine spørgsmål eller hjælp med teknikken ved at kontakte Netflix direkte.

Der er to muligheder for at kontakte Netflix; den første er en chat-funktion. Her kan du skrive med en venlig Netflix-medarbejder, som vil gøre sit ypperste for at hjælpe dig og besvare dine spørgsmål. Hvis du foretrækker at skrive med en dansk medarbejder, anbefales du at kontakter Netflix mellem 8-16 i hverdagene. Uden for dette tidspunkt er det ofte en engelsk medarbejder og du skal dermed skrive på engelsk til vedkommende.

Den anden mulighed for at komme i kontakt med Netflix er at ringe til dem på telefonnummer: 80 25 12 50. Her anbefales det ligeledes at ringe indenfor normal arbejdstid hvis du ønsker at tale med en dansktalende medarbejder ellers er telefonlinjen bemandet med engelsktalende medarbejdere i døgnets øvrige timer. Der er oftest kort ventetid på telefonen, så hvis man ønsker hurtig betjening er denne kontaktform værd at foretrække.

Chat-funktionen samt telefonnummeret til Netflix finder du nederst på ‘Netflix-Hjælpe-Center’-siden her: Link.

Bemærk venligst, at ventetiden hos Netflix på ingen måde kan sammenlignes med den sædvanlige tid vi ofte venter hos andre service-virksomheder i Danmark. Hos streamingtjenesten Netflix er den maksimalt 5 minutter og under færdiggørelsen af denne artikel er den under 1 minut. Man behøver dermed ikke afsætte en hel eftermiddag hvis man ønsker at komme i kontakt med Netflix.

Hvis du har et generelt spørgsmål til Netflix eller Flixfilm.dk, så er du naturligivs stadig velkommen til at stille spørgsmålet i kommentarfeltet som vi vil efterfølgende besvare hvis vi er i stand til det.



36 kommentarer til Netflix kundeservice

  1. Gitte Daphne - kl. 09:21, 18-07-2016:

    Vi har prøvet at se Orange is the New Black, da der nu er kommet en ny sæson. Vi har valgt at se den fra start af, MEN når man kommer ca. 10 minutter ind i 1 episode i sæson 1, så passer underteksterne ikke sammen med, hvad der bliver sagt. Det er vildt irriterende, og vil meget gerne have jer til at rette dette, så det også bliver en fornøjelse at se denne fantastiske serie.

    Det er som om at tekst-maskinerne lige bliver trætte efter de første 10 minutter, og sådan fortsætter det ellers bare, så indtil videre har vi opgivet Orange, og håber I får styr på tekst-maskinerne.

    Vil meget gerne have en respons om dette, så ikke vi igen forgæves bænker os i sofaen for at hygge med Orange is the New Black.

    Mvh. Gitte

  2. Jens J Hansen - kl. 14:26, 26-07-2016:

    Hvorfor trækker i to gange 89,00 i hver måned
    Jeg har kun et fjernsyn så vær venlig at refundere de 89,00 kr der er trukket for meget

  3. Jens J Hansen - kl. 14:26, 26-07-2016:

    Hvorfor trækker i to gange 89,00 i hver måned
    Jeg har kun et fjernsyn så vær venlig at refundere de 89,00 kr der er trukket for meget



  4. Jens J Hansen - kl. 14:26, 26-07-2016:

    Hvorfor trækker i to gange 89,00 i hver måned
    Jeg har kun et fjernsyn så vær venlig at refundere de 89,00 kr der er trukket for meget

  5. Søren - kl. 20:25, 27-07-2016:

    Nyhed på Netflix.

    Topgun, hold nu op.
    En film fra 1986 er en nyhed på Netflix og De sender glade en mail ud og fortæller med stor iver om nyheden.
    Den har så lige været vist på DR 1 og de viser jo ikke lige det sidste nye heller.
    Du godeste for en gang pladderballe

  6. ulla lysell - kl. 07:25, 28-07-2016:

    har skiftet net og tv udbyder til DLG…netflixkanal er nu forsvundet på tv…kan den genoprettes?

  7. Forvirret - kl. 13:43, 30-07-2016:

    I burde stramme lidt op. Og der burde ske noget nyt! I må da have opdaget at mange opsiger deres abonnement?

    Prøv og lav en kunde spørgsel??

    Ved fx at efter spillet pokemon go udkom, så vil mange gerne se den første pokemon film. Og der er folk i alle aldre. Havde da været perfekt timing for at smide den ind. Den er fra 1998.

    Kom ind i kampen 😉

  8. Louise - kl. 15:51, 01-08-2016:

    Homeland, Pretty Little Liars osv. Hvorfor er ALLE sæsonner ikke tilgængelige, når de findes?

    Mvh. Louise

  9. oliver - kl. 22:40, 03-08-2016:

    Hej er det på nogen måde muligt at købe en download med alle Cartoon network : Codename: Kids next door/Naboens børn afsnit der findes ? ( det skal være med dansk tale ) hvis i kender nogen jeg kan kontakte for at købe dem er jeg også meget intra, håber virkelig i kan hjælpe mig, så dem da jeg var mindre og vil så gerne se dem igen, men de er bare umulige at finde med dansk tale… 🙁 håber at høre fra jer hilsen Oliver 🙂

  10. Mitzi - kl. 21:25, 07-08-2016:

    Hej jeg har bestilt prøveperiode med netflix og da jeg ikke har itunes, kan jeg ikke opsige abb. her. Hvordan gør jeg så det?

    Mvh.
    Mitzi

  11. Naja - kl. 10:09, 11-08-2016:

    Hej hvordan kan det være at de fleste film og serier mest er for børn? Der er for lidt film og serier for voksne. Der er nærmest ingen krimifilm eller krimiserier. I havde engang en kategori der hed engelske krimiserier hvor er den blevet af?

    Vh Naja

  12. Birgit Lind Olesen - kl. 19:14, 17-08-2016:

    Hej Netflix. Jeg bestilte en prøveperiode, men da jeg ikke har itunes på mit TV, har jeg ikke været i stand til at se diverse film. Dette skrev jeg til jer umiddelbart efter jeg så at jeg opdagede dette, men på trods heraf, opkræver i nu igen kr. 89,- i august. Dvs. jeg har betalt i 3 måneder for INTET.
    Ved indmeldelsen skrev I at man når som helst kunne opsige – ja tak – men hvorfor bliver I så ved med at trække betaling ??? Refunder mig venligt de indbetalte beløb, da jeg intet har modtaget fra Netflix.
    Birgit Olesen

  13. David Belin - kl. 09:02, 20-08-2016:

    Har lige købt et LG65UH750V tv.

    Når jeg bruger netflix fra appen så blinker billedet ved afspilning af 4k materiale. Jeg kan dog se teksten hele tiden. Altså teksten blinker ikke.

    Hvis jeg ser 4k materiale fra Netflix på min Minix Android box er der ingen problemer.

    Nyeste netflix app.
    Nyeste firmware på tv.

    Mvh. David

  14. Susanne Mathiasen - kl. 09:23, 22-08-2016:

    jeg vil gerne opsige vores netflix pr 01-09-2016

    med venlig hilsen Susanne

  15. David Belin - kl. 08:21, 23-08-2016:

    Har lige købt et LG65UH750V tv.

    Når jeg bruger netflix fra appen så blinker billedet ved afspilning af 4k materiale. Jeg kan dog se teksten hele tiden. Altså teksten blinker ikke.
    Hvis jeg ser 4k materiale fra Netflix på min Minix Android box er der ingen problemer.

    Nyeste netflix app.
    Nyeste firmware på tv.

    Mvh. David

  16. Ingrid Salmi - kl. 20:54, 01-09-2016:

    Hei.
    Kommer seson 2 av, Happy Valley til Netflix Europa Norge…?

  17. Joanna Petersen - kl. 13:12, 04-09-2016:

    Jeg vil gerne opsige Netflix pr.1.10.16.
    Mvh.Joanna Petersen

  18. Heidi - kl. 16:27, 05-09-2016:

    Kære Netflix.

    Hver gang jeg forsøger at se en serie eller film på mit LG smart tv, får jeg beskeden ‘Vi har problemer med at afspille denne titel i øjeblikket. Prøv igen senere, eller vælg en anden titel’. Det drejer sig om alt hvad jeg forsøger at se.

    Dette har aldrig været et problem før og har stået på i en uge nu.

    Hjælp, tak.

  19. Winnie - kl. 20:34, 05-09-2016:

    En af årsagerne til at jeg stadig ikke har tilmeldt mig Netflix er bland andet at en film som The Birtcage ikke figurerer hos jer

  20. Susanne - kl. 08:34, 08-09-2016:

    Jeg kan ikke se, hvornår sæson 2 kommer af Outlander?

  21. Britt Nielsen - kl. 13:53, 15-09-2016:

    Har modtaget pr. mail idag at I ikk kunne behandle min sidste betaling, det må være nogle der forsøger at få mit kort nummer da jeg har betalt.

    MVH Britt G. Nielsen

  22. Henrik - kl. 01:05, 18-09-2016:

    Hej hvornår er s. 2 af Z nation, tilgænglig på netflix?

  23. Anne - kl. 12:21, 20-09-2016:

    Hej.
    Min mand jeg er uenige om hvorvidt netflix koden må bruges på andre adresser end der hvor abonnementet
    hører hjemme. Altså må vores piger bruge koden og se fjernsyn i deres andet hjem på voers abonnement ?
    Jeg tror det ikke…..hvad siger i

  24. Carl Andreas Hope Rydsaa - kl. 01:54, 27-09-2016:

    Hvordan si opp abm. Vil ikke lengre trekkes penger fra min bank-konto

  25. Dilair - kl. 23:03, 28-09-2016:

    hej
    hvorfor kan vi ikke se netflix på vores samsung smart tv mere ?

  26. Stine - kl. 21:13, 30-09-2016:

    Hello. hvornår kan Outlander sæson 2 ses???
    mvh Stine

  27. Rikke - kl. 18:04, 01-10-2016:

    Jeg vil gerne prøve 1 mdr. gratis men kan ikke komme videre i systemet. Den siger mailadresse ikke kendt og beder mig anvende en anden mail. Jeg har ingen anden mail.
    Hvad gør jeg?
    Mvh Rikke

  28. jan - kl. 22:17, 01-10-2016:

    jeres server er nede hvornår starter det igen

  29. Brian petersen ( Brisse ) - kl. 15:20, 19-10-2016:

    Hej hej Netflix

    sprørgsmål til koslænget ( Børne film )

    i havde engang koslænget på hele afsnit i sæsoner , kan ikke få dem tilbage for mine Børn og ikke mindst jeg savner dem og de var på Dansk osv, så er det ikk muligt at få den børne serie tilbage ( koslænget tegnefilms serie )

  30. Anne - kl. 18:58, 23-10-2016:

    STORT ØNSKE: Gør det muligt at se spirituelle film!
    Netflix har forskellige genre – men ingen spirituelle film – dvs hvor spiritualitet indgår i handlingen.
    Der er en del mennesker, som har det ønske, og jeg tror, at såfremt I også udbyder denne genre, vil I kunne erhverve flere kunder.

  31. Anette - kl. 15:33, 06-11-2016:

    Jeg fandt i morges ud af at Brandmand Sam – Den store skovbrand, ikke længere er tilgængelig på Netflix. Dette er min søn meget ked af, og jeg kender til mange andre som også er det. Er der ikke mulighed for at få den på igen?

  32. Henry Hansen - kl. 10:04, 12-11-2016:

    I serien Outlander er der kun en sæson, hvor er de andre, jeg har nogle venner der siger at de har set alle sæsoner på Netflix, så hvor er de henne

  33. Brian Mortensen - kl. 08:33, 14-11-2016:

    Da jeg har været så uheldig at få spærre mit MasterCard ligesom 100.000 andre dansker har jeg fået et ny og derfor ønsker jeg at ændre til det nu kort – hvordan.

    Hvorfor skal det dog været så besværligt at betale sin regning 🙁 🙁 🙁

    Brian

  34. Liselotte Tvede Sørensen - kl. 14:32, 25-11-2016:

    Da jeg har fået nyt Dan kort/Visa kort vil jeg opdatere min konto hos jer. Når jeg prøver at udfylde blokkene i opdateringen, bliver jeg hele tiden afvist (blokkene bliver røde) Og der dukker denne besked op: “Opfyld det forespurgte format”. Hvad betyder det og hvad skal jeg gøre for at opdatere mine betalingsoplysninger???
    Liselotte Tvede Sørensen

  35. Anja - kl. 22:04, 25-11-2016:

    Hej Hej..
    Kunne i ikke overveje at ligge flere serier Med wallander ind.. der er så mange sæsoner med flere forskellige wallandere.. men i har kun 3 sæsoner med den samme skuespiller 😀
    Mvh Anja

  36. Peter - kl. 23:08, 01-12-2016:

    Familien var ved at se serien Glee, nu er den total fjernet. Surt. En af fordelene ved streaming er at man ikke skal anskaffe et fysisk eksemplar, men hvis man ikke kan stole på at film og serie man ønsker at se forbliver tilgængelige, så ryger fidusen ved streaming. Savner også info hvornår man kan forvente næste sæson af serier.

    Skriv kommentar