Følg Flixfilm på Facebook - Nye film og tv-serier på Netflix


Netflix kundeservice

Dato: 12/07/2016 | 94 kommentarer

netflix-danmark-logo-lang 3Flixfilm.dk modtager ofte mange spørgsmål om Netflix, abonnement, tekniske problemer, film og serier m.v. Spørgsmål som ikke altid kan besvares, da Flixfilm som bekendt ikke er associeret med Netflix. Det er dog nemt, at få svar på disse spørgsmål direkte fra streamingtjenesten, da Netflix har en kundeservice, som er åben 24 timer i døgnet. Du kan dermed altid få svar på dine spørgsmål eller hjælp med teknikken ved at kontakte Netflix direkte.

Der er to muligheder for at kontakte Netflix; den første er en chat-funktion. Her kan du skrive med en venlig Netflix-medarbejder, som vil gøre sit ypperste for at hjælpe dig og besvare dine spørgsmål. Hvis du foretrækker at skrive med en dansk medarbejder, anbefales du at kontakter Netflix mellem 8-16 i hverdagene. Uden for dette tidspunkt er det ofte en engelsk medarbejder og du skal dermed skrive på engelsk til vedkommende.

Den anden mulighed for at komme i kontakt med Netflix er at ringe til dem på telefonnummer: 80 25 12 50. Her anbefales det ligeledes at ringe indenfor normal arbejdstid hvis du ønsker at tale med en dansktalende medarbejder ellers er telefonlinjen bemandet med engelsktalende medarbejdere i døgnets øvrige timer. Der er oftest kort ventetid på telefonen, så hvis man ønsker hurtig betjening er denne kontaktform værd at foretrække.

Chat-funktionen samt telefonnummeret til Netflix finder du nederst på ‘Netflix-Hjælpe-Center’-siden her: Link.

Bemærk venligst, at ventetiden hos Netflix på ingen måde kan sammenlignes med den sædvanlige tid vi ofte venter hos andre service-virksomheder i Danmark. Hos streamingtjenesten Netflix er den maksimalt 5 minutter og under færdiggørelsen af denne artikel er den under 1 minut. Man behøver dermed ikke afsætte en hel eftermiddag hvis man ønsker at komme i kontakt med Netflix.

Hvis du har et generelt spørgsmål til Netflix eller Flixfilm.dk, så er du naturligivs stadig velkommen til at stille spørgsmålet i kommentarfeltet som vi vil efterfølgende besvare hvis vi er i stand til det.



94 kommentarer til Netflix kundeservice

  1. Gitte Daphne - kl. 09:21, 18-07-2016:

    Vi har prøvet at se Orange is the New Black, da der nu er kommet en ny sæson. Vi har valgt at se den fra start af, MEN når man kommer ca. 10 minutter ind i 1 episode i sæson 1, så passer underteksterne ikke sammen med, hvad der bliver sagt. Det er vildt irriterende, og vil meget gerne have jer til at rette dette, så det også bliver en fornøjelse at se denne fantastiske serie.

    Det er som om at tekst-maskinerne lige bliver trætte efter de første 10 minutter, og sådan fortsætter det ellers bare, så indtil videre har vi opgivet Orange, og håber I får styr på tekst-maskinerne.

    Vil meget gerne have en respons om dette, så ikke vi igen forgæves bænker os i sofaen for at hygge med Orange is the New Black.

    Mvh. Gitte

  2. Jens J Hansen - kl. 14:26, 26-07-2016:

    Hvorfor trækker i to gange 89,00 i hver måned
    Jeg har kun et fjernsyn så vær venlig at refundere de 89,00 kr der er trukket for meget

  3. Jens J Hansen - kl. 14:26, 26-07-2016:

    Hvorfor trækker i to gange 89,00 i hver måned
    Jeg har kun et fjernsyn så vær venlig at refundere de 89,00 kr der er trukket for meget



  4. Jens J Hansen - kl. 14:26, 26-07-2016:

    Hvorfor trækker i to gange 89,00 i hver måned
    Jeg har kun et fjernsyn så vær venlig at refundere de 89,00 kr der er trukket for meget

  5. Søren - kl. 20:25, 27-07-2016:

    Nyhed på Netflix.

    Topgun, hold nu op.
    En film fra 1986 er en nyhed på Netflix og De sender glade en mail ud og fortæller med stor iver om nyheden.
    Den har så lige været vist på DR 1 og de viser jo ikke lige det sidste nye heller.
    Du godeste for en gang pladderballe

  6. ulla lysell - kl. 07:25, 28-07-2016:

    har skiftet net og tv udbyder til DLG…netflixkanal er nu forsvundet på tv…kan den genoprettes?

  7. Forvirret - kl. 13:43, 30-07-2016:

    I burde stramme lidt op. Og der burde ske noget nyt! I må da have opdaget at mange opsiger deres abonnement?

    Prøv og lav en kunde spørgsel??

    Ved fx at efter spillet pokemon go udkom, så vil mange gerne se den første pokemon film. Og der er folk i alle aldre. Havde da været perfekt timing for at smide den ind. Den er fra 1998.

    Kom ind i kampen 😉

  8. Louise - kl. 15:51, 01-08-2016:

    Homeland, Pretty Little Liars osv. Hvorfor er ALLE sæsonner ikke tilgængelige, når de findes?

    Mvh. Louise

  9. oliver - kl. 22:40, 03-08-2016:

    Hej er det på nogen måde muligt at købe en download med alle Cartoon network : Codename: Kids next door/Naboens børn afsnit der findes ? ( det skal være med dansk tale ) hvis i kender nogen jeg kan kontakte for at købe dem er jeg også meget intra, håber virkelig i kan hjælpe mig, så dem da jeg var mindre og vil så gerne se dem igen, men de er bare umulige at finde med dansk tale… 🙁 håber at høre fra jer hilsen Oliver 🙂

  10. Mitzi - kl. 21:25, 07-08-2016:

    Hej jeg har bestilt prøveperiode med netflix og da jeg ikke har itunes, kan jeg ikke opsige abb. her. Hvordan gør jeg så det?

    Mvh.
    Mitzi

  11. Naja - kl. 10:09, 11-08-2016:

    Hej hvordan kan det være at de fleste film og serier mest er for børn? Der er for lidt film og serier for voksne. Der er nærmest ingen krimifilm eller krimiserier. I havde engang en kategori der hed engelske krimiserier hvor er den blevet af?

    Vh Naja

  12. Birgit Lind Olesen - kl. 19:14, 17-08-2016:

    Hej Netflix. Jeg bestilte en prøveperiode, men da jeg ikke har itunes på mit TV, har jeg ikke været i stand til at se diverse film. Dette skrev jeg til jer umiddelbart efter jeg så at jeg opdagede dette, men på trods heraf, opkræver i nu igen kr. 89,- i august. Dvs. jeg har betalt i 3 måneder for INTET.
    Ved indmeldelsen skrev I at man når som helst kunne opsige – ja tak – men hvorfor bliver I så ved med at trække betaling ??? Refunder mig venligt de indbetalte beløb, da jeg intet har modtaget fra Netflix.
    Birgit Olesen

  13. David Belin - kl. 09:02, 20-08-2016:

    Har lige købt et LG65UH750V tv.

    Når jeg bruger netflix fra appen så blinker billedet ved afspilning af 4k materiale. Jeg kan dog se teksten hele tiden. Altså teksten blinker ikke.

    Hvis jeg ser 4k materiale fra Netflix på min Minix Android box er der ingen problemer.

    Nyeste netflix app.
    Nyeste firmware på tv.

    Mvh. David

  14. Susanne Mathiasen - kl. 09:23, 22-08-2016:

    jeg vil gerne opsige vores netflix pr 01-09-2016

    med venlig hilsen Susanne

  15. David Belin - kl. 08:21, 23-08-2016:

    Har lige købt et LG65UH750V tv.

    Når jeg bruger netflix fra appen så blinker billedet ved afspilning af 4k materiale. Jeg kan dog se teksten hele tiden. Altså teksten blinker ikke.
    Hvis jeg ser 4k materiale fra Netflix på min Minix Android box er der ingen problemer.

    Nyeste netflix app.
    Nyeste firmware på tv.

    Mvh. David

  16. Ingrid Salmi - kl. 20:54, 01-09-2016:

    Hei.
    Kommer seson 2 av, Happy Valley til Netflix Europa Norge…?

  17. Joanna Petersen - kl. 13:12, 04-09-2016:

    Jeg vil gerne opsige Netflix pr.1.10.16.
    Mvh.Joanna Petersen

  18. Heidi - kl. 16:27, 05-09-2016:

    Kære Netflix.

    Hver gang jeg forsøger at se en serie eller film på mit LG smart tv, får jeg beskeden ‘Vi har problemer med at afspille denne titel i øjeblikket. Prøv igen senere, eller vælg en anden titel’. Det drejer sig om alt hvad jeg forsøger at se.

    Dette har aldrig været et problem før og har stået på i en uge nu.

    Hjælp, tak.

  19. Winnie - kl. 20:34, 05-09-2016:

    En af årsagerne til at jeg stadig ikke har tilmeldt mig Netflix er bland andet at en film som The Birtcage ikke figurerer hos jer

  20. Susanne - kl. 08:34, 08-09-2016:

    Jeg kan ikke se, hvornår sæson 2 kommer af Outlander?

  21. Britt Nielsen - kl. 13:53, 15-09-2016:

    Har modtaget pr. mail idag at I ikk kunne behandle min sidste betaling, det må være nogle der forsøger at få mit kort nummer da jeg har betalt.

    MVH Britt G. Nielsen

  22. Henrik - kl. 01:05, 18-09-2016:

    Hej hvornår er s. 2 af Z nation, tilgænglig på netflix?

  23. Anne - kl. 12:21, 20-09-2016:

    Hej.
    Min mand jeg er uenige om hvorvidt netflix koden må bruges på andre adresser end der hvor abonnementet
    hører hjemme. Altså må vores piger bruge koden og se fjernsyn i deres andet hjem på voers abonnement ?
    Jeg tror det ikke…..hvad siger i

  24. Carl Andreas Hope Rydsaa - kl. 01:54, 27-09-2016:

    Hvordan si opp abm. Vil ikke lengre trekkes penger fra min bank-konto

  25. Dilair - kl. 23:03, 28-09-2016:

    hej
    hvorfor kan vi ikke se netflix på vores samsung smart tv mere ?

  26. Stine - kl. 21:13, 30-09-2016:

    Hello. hvornår kan Outlander sæson 2 ses???
    mvh Stine

  27. Rikke - kl. 18:04, 01-10-2016:

    Jeg vil gerne prøve 1 mdr. gratis men kan ikke komme videre i systemet. Den siger mailadresse ikke kendt og beder mig anvende en anden mail. Jeg har ingen anden mail.
    Hvad gør jeg?
    Mvh Rikke

  28. jan - kl. 22:17, 01-10-2016:

    jeres server er nede hvornår starter det igen

  29. Brian petersen ( Brisse ) - kl. 15:20, 19-10-2016:

    Hej hej Netflix

    sprørgsmål til koslænget ( Børne film )

    i havde engang koslænget på hele afsnit i sæsoner , kan ikke få dem tilbage for mine Børn og ikke mindst jeg savner dem og de var på Dansk osv, så er det ikk muligt at få den børne serie tilbage ( koslænget tegnefilms serie )

  30. Anne - kl. 18:58, 23-10-2016:

    STORT ØNSKE: Gør det muligt at se spirituelle film!
    Netflix har forskellige genre – men ingen spirituelle film – dvs hvor spiritualitet indgår i handlingen.
    Der er en del mennesker, som har det ønske, og jeg tror, at såfremt I også udbyder denne genre, vil I kunne erhverve flere kunder.

  31. Anette - kl. 15:33, 06-11-2016:

    Jeg fandt i morges ud af at Brandmand Sam – Den store skovbrand, ikke længere er tilgængelig på Netflix. Dette er min søn meget ked af, og jeg kender til mange andre som også er det. Er der ikke mulighed for at få den på igen?

  32. Henry Hansen - kl. 10:04, 12-11-2016:

    I serien Outlander er der kun en sæson, hvor er de andre, jeg har nogle venner der siger at de har set alle sæsoner på Netflix, så hvor er de henne

  33. Brian Mortensen - kl. 08:33, 14-11-2016:

    Da jeg har været så uheldig at få spærre mit MasterCard ligesom 100.000 andre dansker har jeg fået et ny og derfor ønsker jeg at ændre til det nu kort – hvordan.

    Hvorfor skal det dog været så besværligt at betale sin regning 🙁 🙁 🙁

    Brian

  34. Liselotte Tvede Sørensen - kl. 14:32, 25-11-2016:

    Da jeg har fået nyt Dan kort/Visa kort vil jeg opdatere min konto hos jer. Når jeg prøver at udfylde blokkene i opdateringen, bliver jeg hele tiden afvist (blokkene bliver røde) Og der dukker denne besked op: “Opfyld det forespurgte format”. Hvad betyder det og hvad skal jeg gøre for at opdatere mine betalingsoplysninger???
    Liselotte Tvede Sørensen

  35. Anja - kl. 22:04, 25-11-2016:

    Hej Hej..
    Kunne i ikke overveje at ligge flere serier Med wallander ind.. der er så mange sæsoner med flere forskellige wallandere.. men i har kun 3 sæsoner med den samme skuespiller 😀
    Mvh Anja

  36. Peter - kl. 23:08, 01-12-2016:

    Familien var ved at se serien Glee, nu er den total fjernet. Surt. En af fordelene ved streaming er at man ikke skal anskaffe et fysisk eksemplar, men hvis man ikke kan stole på at film og serie man ønsker at se forbliver tilgængelige, så ryger fidusen ved streaming. Savner også info hvornår man kan forvente næste sæson af serier.

  37. Elisabeth Glesmer - kl. 12:30, 12-12-2016:

    Hvorfor har isendt mig en mail den 7.12 16 og bedt mig om at opdatere kortnr. med den begrundelse at betalingen for december 2016 ikke kan gennemføres. Meget mærkeligt Samme dag er mit visakort blevet misbrugt, Meget mistænkeligt!!!

  38. Elisabeth Glesmer - kl. 12:35, 12-12-2016:

    Hvorfor har isendt mig en mail den 7.12 16 og bedt mig om at opdatere kortnr. med den begrundelse at betalingen for december 2016 ikke kan gennemføres. Meget mærkeligt Samme dag er mit visakort blevet misbrugt, Meget mistænkeligt!!! Mit visakort er nu spærret og så vil det jo gå galt med januar betalingen, da der er nye kortoplysninger til den tid. Hvad gør jeg så?

  39. Bente - kl. 09:57, 15-12-2016:

    Netflix kan ikke oprette forbindelse til mit Philips fjernsyn. ..der har aldrig været problemer før …der vises en kode i hjørnet ui- 201 …hvad betyder det

  40. Navn - kl. 19:59, 22-12-2016:

    Hvor blev serien “Merlin” af?

  41. Bent Ulriksen - kl. 10:06, 27-12-2016:

    Hej

    Jeg har fået en mail med beskeden opdatere betalings oplysninger?
    Din konto er sat i bero.
    Jeg har ingen ændringer, hvorfor jeg spekulerer på om det er en snyde mail?
    Bedste hilsner
    Bent

  42. susanne breuning - kl. 11:58, 30-12-2016:

    Kære netflix..
    Jeg har konstateret at jeg ikke ser film eller noget-
    så jeg vil gerne melde mig ud…
    hvordan gør jeg det .
    Med de venligste hilsner
    Susanne Breuning

  43. Lotte - kl. 06:24, 04-01-2017:

    Hej, hvornår er sæson 3 af “reign” tilgængelig i Dk? Den er allerede i Spanien.

  44. Arife - kl. 22:50, 08-01-2017:

    Hej Netflix

    Mine børn har været rigtige glade for at se “Good Luck Charlie” men nu er den der ikke mere.
    Kunne det være muligt at den kan komme på igen?

    Hilsen
    Arife mor til to Netflix elsker 🙂

  45. Britta F - kl. 14:04, 11-01-2017:

    Jeg har fået indtil flere mails, der lover mig ½års gratis netflix. Jeg går ud fra det er spam. Det kommer fra en e-mail, der hedder: xxx(at)xxx.dk

  46. Flixfilm - kl. 14:16, 11-01-2017:

    Hej Britta,

    Det er spam som du har modtaget, så du bør under ingen omstændigheder klikke på linket og indtaste personlige oplysinger eller logininformationer til sin Netflix-konto. I så fald opfordres du til at skifte kodeord på Netflix.

    Netflix har aldrig tidligere haft tilbud eller givet rabat til deres streamingtjeneste, så ethvert tilbud om billigere Netflix – foruden første måned gratis ved oprettelse – er højst sandsynligt fup eller spam.

  47. Erling og Mercedes Schmidt - kl. 21:00, 17-01-2017:

    Til rette vedkommende

    Vores Netflix er sat i bero grundet ugyldig visa dankort.
    Dette er idag rettet og I kan nu trække manglende betaling.
    Mvh
    Erling og Mercedes Schmidt
    Brøndbyøster Torv 28, 5th
    2605 Brøndby

  48. Tina - kl. 22:02, 17-01-2017:

    Hej 🙂
    Jeg ønsker flere og nye sæsoner af Family Guy.. Både de ældre men bestemt også de nyere sæsoner. Kan det lade sig gøre?
    Jeg ved, at der er lavet mange sæsoner så i er noget bagud 🙂
    Kan vi få Simpsons og evt American Dad?

  49. Simon - kl. 07:05, 19-01-2017:

    Hej med jer. Jeg kan se jeg har betalt for en konto hos jer de sidste par måneder, som jeg ikke vidste at jeg havde. Jeg kan ikke finde den rigtige mail til den konto. Kan i hjælpe mig?

  50. Hej - kl. 11:01, 21-01-2017:

    Hej.
    Vi har problemer med Netflix! Det hakker og går i sort efter et stykke tid.. hvad kan problemet være??
    Jeg kan sagtens se Netflix via min tlf..?!
    Vh Karina

  51. Betina kampf - kl. 09:17, 23-01-2017:

    Hej jeg har i dag fået en mail omkring at jeg har vundet 6 mdr Netflix ? Er det en reel mail eller ??? Er det fup der er sendt fra andre end jer ??
    Mvh Betina

  52. Johnny Nobdrup - kl. 08:17, 26-01-2017:

    Jeg vil gerne opsige mit Netflix mvh Johnny

  53. sonja b. hansen - kl. 11:11, 29-01-2017:

    En tilfreds kunde af Netflix som har set Lilyhammer sæson 2 og 3.
    Har forgæves ledt efter sæson 1.
    Mon den allerede er udgået- ærgerligt !!!!
    Det er en sjov og skøn serie.
    Venlig hilsen Sonja.

  54. Tahir - kl. 16:32, 05-02-2017:

    Hvorfor har i ikke engelske undertekst på alle jeres film? Det feder med engelske undertekster

  55. Mette - kl. 23:54, 06-02-2017:

    Det er undrer mig at i har fjernet serien tavse vidner ?? Der være omkring 17 sæsonen går det høre om den kommer igen før jeg synes det var meget god sælger og hvor meget glad for at se .

  56. Mette - kl. 23:56, 06-02-2017:

    En god serie som jeg synes der mangler er shit happens sæson et til tre det er en vildt fed god serie med masser af god underholdning.

  57. Henning R. Larsen - kl. 01:12, 09-02-2017:

    Jeg er glad for at kunne se alle (de mange) film, jeg før har set, men det undre mig ofte, hvorfor de danske undertekst er så hurtig til at forsvinde, før det er nødvendig at vise næste tekst!
    Jeg synes også i skulle lave serier, der ikke trækker slutningen ud ( færre afsnit )!!!!
    Men jeg tror egentligt ikke det nøtter nogrt at skrive her, for jeg kan ikke se at der bliver svaret ( feedback), så hvorfor denne side !!!!!!

  58. Flixfilm - kl. 06:47, 09-02-2017:

    Hej Henning R. Larsen,

    Tak for din kommentar. Den simple årsag til at der ikke blive svaret på mange af henvendelserne her er, at man er af teknisk-, produkt-, abonnementsmæssig karakter, men eftersom Flixfilm ikke er associeret med Netflix er dette ting som vi ingen indflydelse har på og derfor vil vi kunne bruge hele dagen på at henvise folk til Netflix.

    Mht. tekstproblemet som du skriver, så må jeg ligeledes henvise dig til Netflix og kontaktoplysninger finder du øverst på denne side i artiklen.

    Flixfilm.dk er en informationsside, der oplyser om nye og kommende film og serier på Netflix, men er som sagt ikke associeret med Netflix og har derfor ingen indflydelse på produkt og funktioner.

    Mvh Kasper // Flixfilm.dk

  59. Louise - kl. 13:10, 14-02-2017:

    Hejsa,

    Hvorfor kan man ikke se Fifty Shades of Grey på Netflix?

    Mvh’er

    Louise

  60. Jesper - kl. 12:01, 15-02-2017:

    Uhyggeligt ringe udvalg – Sæsoner der har kørt både 4 og 5 år i USA kan man ikke finde på Netflix i Danmark. Med omkostninger for dataplads i dag, håber jeg dælme ikke det er derfor, udvalget er så elendigt, så hvorfor? Fyld nu bare på! Skulle det være en-eller-anden begrænsning i data storage, kan det så kun undre at der ligger der film som eks. “Under Siege”, “Primal Fear”, “Naked Gun” og “Top Gun”!!?!. Helt ærligt – De er jo 4.000+ år gamle!?!

    Hvis disse næsten stumfilmsæra film ligger på Netflix for at give illsionen af “se hvor mange film vi har”, så skulle man nok gentænke konceptet og gå efter “Kvalitet frem for kvantitet”.

    Når der så (langt om længe) kommer nye film, er der typisk en/to semi-mainstream imellem (sidst var det vist Chappie og Superman vs. Batman). Resten er dokumentar gøgl og “Netflix’s” egne produktioner, der iøvrigt også er af yderst svingende kvalitet.

  61. Jens Kruuse - kl. 22:25, 22-02-2017:

    Hej!
    På mail får jeg en opfordring til at oplyse mine personlige oplysninger mht betalinger og træk fra min konto.
    Da jeg ikke er abonnerer på netflix forstår jeg ikke henvendelsen.
    Er der tale om spammails?

    mvh
    Jens Kruuse

  62. Marianne Oppenhejm - kl. 15:17, 23-02-2017:

    Hvornår kommer sæson 4 og 5 af ARROW.
    Man kan se dem i Holland

    Mvh Marianne

  63. Lillian Gustafsson - kl. 10:49, 26-02-2017:

    Har lige modtaget en mail. Den er formodentlig med en falsk afsender.
    Faktureringsdepartementet????????
    Skal der advareres om det? Jeg har ikke tænkt mig at gå ind via et link der er medsendt. Så hvis jeg ikke har betalt, vil jeg gerne have en rykker på anden vis.

    De bedste hilsner Lillian Gustafsson

  64. Maja - kl. 13:29, 27-02-2017:

    Hvorfor virker Netflix ikke? Den bliver ved med at skrive uventet fejl og at jeg skal opdatere…. Det er nu afprøvet mange gange og med forskellige film og serier med samme resultat…

  65. Rikke - kl. 11:23, 17-03-2017:

    Hej
    Jeg har fået en mail om at der er problemer med min betaling og skal derfor opdatere, det er lidt mærkeligt, da det bare har kørt de sidste par år, så derfor vil jeg lige høre om det er en mail fra jer eller svindel?

  66. Heidi - kl. 13:03, 17-03-2017:

    Hej.
    Jeg har fået en mail fra Netflix som skriver at jeg skal opdatere mine kort oplysninger? kan i fortælle mig om dette er korrekt… Virker meget underligt!

  67. Nicolaj - kl. 19:51, 20-03-2017:

    Hej.

    Kan jeg se prison break sæson 5 i Danmark i april måned. Hvis ikke, hvornår kommer den så på Netflix Danmark ?

  68. karin dusgaard jepsen - kl. 11:08, 27-03-2017:

    Hej Jeg vil gerne opsige netflix pr 1 April
    venlig hilsen karin dusgaard jepsen

  69. Heidi - kl. 07:55, 03-04-2017:

    Hejsa .
    Nu har jeg lige oprette Netflix fordi jeg kunne læse mig frem til , at The Nanny kunne ses fra engang i marts . Jeg kan ikke finde serien derinde , hvorfor ikke ?

  70. Achim Kohnle - kl. 09:27, 10-04-2017:

    Hej. I har lige trukket 119,-kr for abonnement, men jeg mener altså jeg havde afmeldt det for længst. Venligst refunder beløbet på min konto. Jeg har desværre ikke råd til det. På forhånd tak. Vh

  71. Sanne - kl. 13:16, 12-04-2017:

    Hej. Jeg kan se på min konto, at I trukket penge derfra, beder jer venligst, at retunere penge, jeg har mistet min datter, hendes små drenge er ved mig, selvom jeg er handicappet. Hilsen Sanne Nielsen

  72. Hayder - kl. 23:51, 17-04-2017:

    Hey jeg betaler for 4 enheder men kan kun se på min pc. Der stå ukendt email på min mobil og andet håber i kan hjælpe.

  73. Erling Kjærgaard - kl. 15:05, 24-04-2017:

    Jeg tog imod den gratis måneds Netflix, som mit YouSee-medlemsskab tilbød mig. Den gratis måned udløber om få dage. Jeg ønsker ikke at fortsætte med nedflix. Jeg har et nummer, som jeg regner med er et kundenummer: 989822.
    Venlig hilsen
    Erling Kjærgaard
    Margerittens Kvarter 50
    2990 Nivå

  74. Trine Bach - kl. 20:51, 30-04-2017:

    Hej Netflix
    Vi sad og så en film der hedder fallen på jers hjemmeside, syndes det var en mærkelig slutning så vil finde ud af om der var en toer på YouTube, finder således af det er en serie. Det lidt træls af man finder ud af man har set et afsnit af se serie når man ikke kan se mere.
    Sæt en sæson en eller en film, ikke kun et afsnit og sæt det en som en film.

    Ellers godt tilfreds
    Trine

  75. Kasper Welle - kl. 12:33, 02-05-2017:

    har fået en mail om opdatering af mine betalingsinformationer. er dette en spam eller korrekt ? – har I en email jeg kan sende en kopi af mailen til ? – tak

  76. Flixfilm - kl. 17:13, 02-05-2017:

    Hej Kasper,

    Det er helt klart spam, så klik endelig ikke på linket. Du kan forward mailen til phishing@netflix.com.

  77. Minell Rasmussen - kl. 22:13, 03-05-2017:

    Hej!

    Når jeg skal skrive pinkoden på Netflix dukker tallende ikke op og jeg kan slet ikke skrive, når jeg gerne ville se en film over 15 års alderen.

  78. Astrid Hallenberg - kl. 09:47, 10-05-2017:

    Afmelder. Netflex fra dags dato, underteksterne er for småt 40780787 Mvh. Astrid Hallenberg

  79. Thomas Harder - kl. 14:15, 14-05-2017:

    Netop færdig med at se sæson 4 af “The Americans” på Netflix og savner den allerede. Savner dog ikke de danske tekster, som efter gennem en del afsnit at have svinget voldsomt i kvalitet fra afsnit til afsnit lagde sig fast på et ret grusomt niveau.

    Bunden blev måske nået, da en FBI-agent talte om udenrigsministeriet, “the State Department”, og det blev oversat til “kontoret i delstaten”. Denne oplevelse gjorde, at jeg, da en replik i en lang russisksproget dialog om en KGB-agents muligheder for at skifte fra et job i USA til et i USSR blev tekstet som “Du vil nok opleve, at det lokale kontor …”, fik en ubehagelig mistanke om, at der måske i den engelske oversættelse af den russiske dialog, som de danske tekster formentlig var lavet efter, har stået “Ministry of the Interior”. Men det er rent gætteri, for jeg forstår ikke russisk. Og nu spekulerer jeg på, hvad der mon egentlig blev sagt i alle de mange russiske replikker, hvor jeg kun havde teksterne at holde mig til.

    Det er desværre et almindelig kendt problem, at Netflix’ danske undertekster er ualmindeligt ringe – formodentlig fordi de laves af personer, som ikke har den fornødne uddannelse og viden og ikke får den tid til rådighed, som er nødvendig for at levere en ordentlig oversættelse. Netflix burde give et betydeligt afslag i abonnementsprisen for dette defekte produkt.

  80. Anna - kl. 15:48, 18-05-2017:

    Hej Netflix
    Jeg er en pige på 8 år der bruger Netflix meget og jeg er rigtig glad for at se Winx Club (alle serierne)
    Jeg vil spøørge om I vil lægge 5 til 8 og Winx verden op igen, da jeg er rigtg ked af at jeg ikke kan se dem mere..

    Kærlig hilsen

    Anna

  81. Pernille - kl. 17:17, 29-05-2017:

    Hej Netflix.

    To gange har I sendt mails til mig om, at jeg skal opdatere mine betalingsoplysninger.
    Jeg har ikke nogen konto hos jer. Hvordan synes I selv det lyder?

  82. Maria Eggertsen - kl. 06:44, 01-06-2017:

    Hej jeg har et problem med at login til mit Netflix så jeg ville bare hører om i ikke kan sende mig mit brugernavn og adgangskode

  83. Tine R - kl. 17:55, 05-06-2017:

    Hej.
    Hvordan kan det være at Indiana Jones filmene ligger under figurer i kids???
    Troede man kunne lade børnene vælge her? Men Indiana Jones hvor laveste aldersgrænse er 11 år synes jeg måske ikke lige er noget for fx.en 5 årig…
    MVH Tine

  84. Aase - kl. 18:17, 17-06-2017:

    Kunne godt tænke mig at vi her Danmark kunne se den Australske serie Wentworth ..
    Jeg ved U.S.A. kan se den lige så Cananda og England

    MVH Aase

  85. Jonas - kl. 12:55, 23-06-2017:

    Jeg er blevet trukket 89 kr. på trods af én gratis måned?

  86. Katarina - kl. 16:27, 23-06-2017:

    Jeg kan ikke forstå hvorfor de første fire sæsoner af Doctor Who er blevet fjernet fra Netflix. De var helt klart nogle af de bedste sæsoner i serien (2005- nu). Vi er mange Doctor Who fans (Whovians) der vil blive utrolig lykkelige hvis de finder vej tilbage til Netflix, så vi slipper for at finde dem andre steder på nettet 😉

  87. Ditte - kl. 21:30, 26-06-2017:

    Hvorfor har i Insidiuos 1 og 3, men ikke 2’eren ? Det giver da inden mening. Få så lagt Insidiuos Chapter 2 på den danske Netflix.

  88. Eina Ringsted - kl. 11:35, 27-06-2017:

    HVORFOR respekterer firmaet ikke en afmelding af mit abm.
    Allerede inden prøveperioden udløb, afmeldte jeg mit abm.
    Det er ikke en måde at kapre kunder på.
    Jeg ser gerne I får det ordnet d.d.

  89. Inge-Lise Dahl - kl. 10:10, 29-06-2017:

    Hej
    Jeg er meget glad for Netflix . Vil hører om der er mulighed for at ønske kommende film eller dukomentarer . Hvis ønsker jeg film : Jackie . Dukomentarer : den om Elvis liv hvor hans eks kone udtaler sig, samt hendes forældre og han venner . Den har været vist i dansk tv for en del år siden.

    Vh Inge-Lise Dahl

  90. Jonna lund hansen - kl. 10:25, 30-06-2017:

    Hej Netflix.

    Jeg kan se på min konto, at I har trukket mig for kr. 119, men der står udtrykkeligt inde på jeres hjemmeside, at man først bliver trukket efter den gratis prøveperiode, så man kan fornemme, om det er noget, man vil bruge penge på det. Hvordan kan det være, at jeg allerede er blevet trukket de kr. 119? Det er noget, jeg undrer mig over.

  91. Charlotte - kl. 12:51, 10-07-2017:

    Vil gerne se Herskab og Tjeneste folk fra 2012. Som jeg kan se er tilgængelig bare ikke i Danmark. Det er fordårligt ! Hvis I ikke vil ha vi streamer andre udbyder, er det vist på tide der sker noget hos Netflix. Nok er vi et lille land men vi betaler da for Jeres tjeneste ! Håber der sker noget og det ikke er op ad bakke hele tiden !

  92. Mona Juma - kl. 18:24, 18-07-2017:

    Hej jeg har IKKE netflix, men vil godt lige sende jer denne mail, da den uden tvivl er et forsøg på at stjæle data fra folk! Bare for at orientere jer, at det sker så I evt. kan advare folk… hvis I da ikke allerede har opdaget forsøget på svindel, så nu vil jeg blokere afsender. god dag, Med venlig hilsen Mona Juma :

    NetflixHej,

    Vores betalingsafdeling har opdaget, at det ikke var muligt at trække pengene til betaling af dit abonnement på dit kort – det må være en fejl!
    Da vi sætter meget pris på dig som kunde, vil vi derfor bede dig om at opdatere dine betalingsoplysninger for fortsat at kunne bruge vores tjeneste – det tager kun få øjeblikke og kan gøres nemt ved hjælp af det link, du finder i bunden af mailen.
    >> Opdater dine betalingsoplysninger >>

    Vi håber, at du ikke giver slip på os: DU er en værdsat kunde, og vi vil gøre vores bedste til, at du også føler dig værdsat.
    Tak for din tid – vi sætter stor pris på dig!

    Netflix International B.V.
    ——————————————————
    EMAILID: 3420072_da_DK
    Denne e-mail blev sendt til dig som en del af dit Netflix-medlemskab. Du kan når som helst ændre dine e-mailindstillinger på siden Kommunikationsindstillinger på din konto.
    Besvar venligst ikke denne e-mail, da vi ikke kan svare fra denne e-mailadresse.
    Gå til vores Hjælp-center på help.netflix.com, hvis du har brug for hjælp eller ønsker at kontakte os.

  93. Eman hasan - kl. 11:33, 21-07-2017:

    Jeg vil ikke have netflix mere vi har prøvet den første gratis måndesperiode, vi vil afbryder medlemskab og i dag er den 21/07/2007 er belv netflix afløber dag . Jeg kan ikk afbryder medlemskab, jeg tror der er problemet med min itus ,så sender jeg til jer den email. Vh eman hamid hasan

  94. Eman Hamid Hasan - kl. 11:43, 21-07-2017:

    Afmelder. Netflex fra dags dato 20/07/2008. Vh eman hamid hasan

    Skriv kommentar