Følg Flixfilm på Facebook - Nye film og tv-serier på Netflix

Sådan afmelder du Netflix

Dato: 23/03/2014 | 66 kommentarer

opsig afmeld netflix danmarkFlere har spurgt om hvorledes man opsiger sit medlemskab til Netflix. Nogle tror, at det er en besværlig proces hvor man skal have personlig eller telefonisk kontakt med Netflix, men det er faktisk meget simpelt at afmelde sit abonnement. Man kan godt kontakte Netflix for, at få dem til at afmelde ens abonnement, men det nemmeste er hvis man selv gør det foran computeren. Herunder kan du finde en guide til hvordan man opsiger sit medlemskab hos Netflix på få minutter.

Når man har medlemskab til Netflix, så betaler man i øvrigt forud hver måned. Det betyder, at du f.eks. opsiger abonnementet midt på måneden og du har betalt først på måneden, så vil du kunne blive ved med, at se film og serier på Netflix indtil perioden er udløbet. Der er dermed ingen grund til, at undre sig hvis man stadig har adgang til Netflix efter afmeldelse, da man allerede har betalt for denne periode.

Sådan opsiger du Netflix;

1. Log ind på Netflix.
2. Klik på Din Konto (Your Account).
3. Se punktet Medlemskab & Fakturering (Membership & Billing) til venstre.
4. Klik på Afmeld Medlemskab (Cancel Membership)
5. Klik på Gennemfør Afmeldingen (Complete Cancellation) for at bekræfte opsigelsen.

Når du skal bekræfte opsigelsen, så angives der en dato for hvornår afmeldingen træder i kraft og man modtager en bekræftelse på e-mail.

Netflix gemmer oplysningerne om deres medlemmer således man nemt og hurtigt kan tilmelde sig igen, hvis man skulle få lyst til det.



66 kommentarer til Sådan afmelder du Netflix

  1. ida m pedersen - kl. 10:04, 02-05-2014:

    jeg har ikke kunnet se film de sidste 2 mdr. der vises en fejlcode vil i være søde at retunere 2 gange 79.oo m.v.h. ida Pedersen mobil 23676717

  2. jeannie Rahbek - kl. 14:26, 07-05-2014:

    jeg vil gerne afmelse mig snarest … får jeg en mail på i afmelder mig på overstående mail adr ?
    mvh j rahbek

  3. Merete Skaarup Nielsen - kl. 20:18, 18-05-2014:

    Jeg vil gerne afmeldes. Jeg har åbenbart fået to abonnementer og jeg kan kun afmelde det ene.
    mvh
    Merete



  4. Michelle Dalsgaard - kl. 09:06, 20-05-2014:

    Hej

    Nu er jeg for anden måned blevet trukket to gange 79 , jeg skal sådan set kun betAle en gang 79 så få styr på det tak ! Jeg har prøvet at kontakte jer før uden Held!

    Mvh Michelle

  5. gynther lund - kl. 17:03, 22-05-2014:

    jeg er levet trukket 2 gange den 29-04-2014
    har en måned til gode ønsker at få svar hurtig

  6. Nukanguaq Kristiansen - kl. 17:46, 19-06-2014:

    Hej.
    Jeg har prøvet at afmelde mig uden held. Pga billedet fryser hver 20 sek. Her i Tasiilaq vil jeg gerne afmelde min medlemskab.
    Jeg har prøvet at følge vejledning i at afmelde og det er umuligt for mig. Jeg har ellers også ringe til nummeret nedenfor hvor en person tog tlf der ikke har noget med netflix at gøre.
    Vær venlig at afmelde min medlemskab, tak.
    Nukanguaq Kristiansen

  7. Flixfilm - kl. 11:57, 24-06-2014:

    Hej Nukanguaq,

    Du kan kontakte Netflix på 8025 1250.

  8. finn wenneke - kl. 09:26, 03-07-2014:

    Jeg vil siger op til netflex

    Finn wenneke

  9. Maj Brit Wydojnik - kl. 20:25, 06-07-2014:

    Jeg fortrød hurtigt at have oprettet mig på netflix . Har på nuværende tidspunkt ikke ok mulighed for at se noget. Prøvet at afmelde , men uden held. Men vil rigtig gerne opsige min konto med det samme
    Vh
    Maj-Brit

  10. Anders Rubinstein - kl. 06:29, 07-07-2014:

    Jeg ønsker hermed at opsige mit Netflex abonnement.

    Jeg har ikke kunnet opsige abonnement ved at følge anvisningen.

    Medmindre jeg hører andet, går jeg ud fra, at mit abonnement hermed er opsagt.

  11. finn wenneke - kl. 13:00, 07-07-2014:

    Jeg vil stop netflix
    Jeg vil siger op net flix
    Til sidst 31 juli
    Finn wennek

  12. Ej seriøst - kl. 21:17, 07-07-2014:

    Helt ærligt folkens. I ter jer da lidt søm børn, dette er jo ikke netflix, men flexfilm, der som en service fortæller hvordan i skal opsige jeres abonnementer. Come on nu!!!!

  13. finn wenneke - kl. 23:18, 18-07-2014:

    Jeg skal siger op til netflix.
    SvAR?
    Finn Evers Wenneke

  14. Flixfilm - kl. 23:21, 18-07-2014:

    Hej,

    Alle spørgsmål vedrørende opsigelse skal sendes til Netflix: Link.

  15. tove hansen - kl. 01:27, 03-08-2014:

    Jeg ønsker hermed og opsige mit abonnement hos netflix med det samme…

  16. birte p - kl. 09:59, 03-08-2014:

    jeg kom ved en fejl til at tilmelde mig den gratis prøve. hvorfor bekræfter i ikke at jeg afmeldte 5 min efter. og hvorfor ligger i stadig inde med mine kreditoplysninger. ??????????????????????????????????

  17. Tage Byg Fårvang - kl. 11:33, 15-08-2014:

    Hermed opsiges mit abonnement fra den første i næste måned 15-08-214

  18. Line Nielsen - kl. 17:21, 24-08-2014:

    Jeg ønsker hermed at opsige mit abonnement hos Netflix hurtigst muligt.

  19. Per Bøgh Jensen - kl. 09:22, 15-09-2014:

    Til Netflix.
    Jeg har oprettet gratis abonnement på Netflix den 29.8.2015, men ønsker at opsige dette abonnement med det samme, da filmene m.v. Ikke er rettet mod min målgruppe.

    Jeg har prøvet at finde ud af udmeldelsesproceduren men uden held.

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig på Tlf nr. 61165079
    Med venlig hilsen
    Mette Bøgh Jensen

  20. Flixfilm - kl. 12:02, 15-09-2014:

    Hej Per,

    Hvis du ønsker, at opsige Netflix og ikke selv kan gøre det på hjemmesiden, skal du kontakte dem. Det kan du gøre her: https://help.netflix.com/help

  21. Camilla Munch - kl. 04:31, 18-09-2014:

    Kære Netflix, Jeg ønsker at afmelde mig jeres produkt straks! Og ønsker en bekræftigelse herpå!!venligst Camilla Munch.

  22. Camilla Munch - kl. 04:50, 18-09-2014:

    Jeg ser frem til en bekræftelse på min afmelding! Vha/Camilla Munch

  23. betina - kl. 15:43, 21-09-2014:

    jeg er rigtig godt tilfreds med mit netflix, men der er desværre en der har fået adgang til mine oplysninger, så nu kan vi aldrig se film for hun er locket på. hvordan stopper jeg dette?

  24. Flixfilm - kl. 13:11, 22-09-2014:

    Hej Betina,

    Inden på Netflix.dk under din profil kan du logge dig ud på alle enheder på samme tid. Hvis dette ikke hjælper må du hellere kontakte Netflix som kan hjælpe dig med at skifte password.

  25. Kirsten pedersen - kl. 20:25, 11-10-2014:

    Jeg vil gerne sige mit Netflix op da jeg ikke kan komme ind og se nogen film.

  26. Lukas Rye - kl. 15:54, 14-10-2014:

    Jeg har betalt for to skærme på netflix, og kan kun se på en. Og hvis jeg vil se på nettet (har netflix som app på windows 8) starter den en betalingsguide. det er jeg ekstremt træt af!

  27. morten rud- johansen - kl. 19:02, 14-10-2014:

    ønsker ikke netflix længere

  28. ulla kruse - kl. 23:06, 21-10-2014:

    hej jeg Ulla kruse vil gren opsigelse Netfix , næst månden af .

    Hilsen
    Ulla kruse

  29. Birthe Bregnhøj - kl. 11:26, 22-10-2014:

    hej jeg har opsagt mit abonoment på Netflix pr. 16.10.14, har modtaget bekræftigelse fra jer om at jeg ikke kan se Netflix efter denne dato, alligevel er der hævet 79 kr på min konto den 17.10.14, det forstår jeg ikke.
    Venlig hilsen
    Birthe

  30. ulla kruse - kl. 18:05, 22-10-2014:

    Ulla Kruse – Kl 17.40 22.11-2014
    hej opsige vil gren opsige abonnemenent på Nettfix fra i dag Den 22.11Klokken 18.00

    Venlig Hilsen
    Ulla Kruse

  31. Johnny - kl. 16:19, 09-11-2014:

    Har siden 01-10-14 prøvet at opsige Netflix. Min adgangskode virker ikke og der kommer ingen email med nulstilling af adgangskode. Jeg har jo stoppet betalingsservice fra 01-11-14. Idag er der kommet en rykker.

    UTROLIGT.

  32. igrisan Diana - kl. 08:07, 13-11-2014:

    Hej jeg har betale i måned november 2 gang Netflix jeg vil meget genre penge tilbage for en gang fejl betale

  33. Martin - kl. 14:41, 21-11-2014:

    Har lige opsagt mit danske abonnement, for at oprette et nyt og billigere amerikansk.
    Tak for en god beskrivelse, det var totalt let.

  34. Salka - kl. 19:31, 25-11-2014:

    jeg ønsker ikke mere netflix til mig. Tak

  35. Thomas Gaasvig - kl. 16:18, 27-11-2014:

    Jeg vil gerne afmelde Netflix fra dags dato. D27-11-2014

  36. Jette - kl. 22:16, 30-11-2014:

    Hvorfor skal det være så kringlet at få lov at afmelde sig igen ? er det virkelig lovligt ? Jeg har nu 4 gange i aften, anmodet om at få et nyt password sendt til min mail adresse, så jeg kan logge på min konto, men der kommer ingenting i mailboksen… og NEJ, jeg vil ikke prøve at åbne i andre browservinduer for det kan jeg ikke finde ud af, desuden ligger problemet ikke her på denne maskine. Det plejer at fungere fint med andre passwords der skal i mailboksen. Jeg har nu siddet et par timer for at finde ud af det. Har også prøvet at ringe til Jer, men så skal jeg først lede efter en kode, som I har gemt på en af Jeres sider, og som der skal tastes i telefonen … Jeg er VRED NU.. SKAM JER NETFLIX !! det her kan I ikke være bekendt !!.

  37. Susanne Brandt Bjerre - kl. 14:07, 23-12-2014:

    Hvordan bliver jeg meldt ud. Uanset hvad side jeg trykker på, står der det samme, men ingen blanket til udmeldelse. Det irriterer mig så grusomt, at I ikke har en alm mailadresse man kan henvende sig på. Jeg er så irriteret og tosset over dette besvær.

  38. Kulunnguaq - kl. 17:12, 14-01-2015:

    Jeg vil gerne afmelde Netflix i nu.

  39. karina nielsen - kl. 16:16, 16-01-2015:

    jeg vil gerne afmelde Netflix i dag

  40. Tom Flindt Hansen - kl. 00:34, 17-01-2015:

    Da jeg opholder mig i Vietnam Ho Chi Minh City, og ikke kan se film, vil jeg gerne afmelde mit abonnement nu.

  41. karina nielsen - kl. 11:11, 18-01-2015:

    jeg vil grene afmelde Netflix fra d.d 180115

    hilsen Karina

  42. Joan Sloth-Kristensen - kl. 19:52, 03-02-2015:

    Jeg vil gerne afmelde Netflix fra 1/3-2015
    Mvh Joan Sloth-Kristensen

  43. Rene Nikander - kl. 14:14, 21-02-2015:

    Hvad sker der for folk? Hvordan kan man være så småt begavet og tro dette er Netflix? Dette er bare en info side og har INTET med Netflix at gøre 🙂

  44. Navn - kl. 10:59, 05-03-2015:

    Jeg kan ikke finde ud af at opsige,, Så jeg stopper betaling straks,,Hilsen Dorit

  45. søren kalsbøll knudsen - kl. 20:11, 11-03-2015:

    jeg kan ikke forstå hvorfår i trækker penge 2 gange den 02-03-2015 og den 10-03-2015 så jeg vil gerne vide hvad der er galt hurtigst muligt .ps. send venligst 79kr. tilbage på forhånd tak. hilsen søren.

  46. Bertil - kl. 10:33, 29-04-2015:

    Elendig hjemmeside – afmeld i venstre side findes ikke under “konto”
    Har prøvet at ringe – indtast servicekode – fint…. der sker intet ØV-ØV
    Føles som bondefangeri !!!!

  47. Jørgen mouritsen - kl. 18:35, 17-05-2015:

    Jeg kan ikke opsige min måske Netflix konto,så jeg stopper betalingen med omgående virkning

  48. Pia Bejer - kl. 10:19, 29-05-2015:

    Jeg har meldt mig ud for flere måneder siden…men bliver stadig trukket 79 kr pr måned,det skal stoppes nu,samtidig forventer jeg at få penge tilbage,,Vh Pia Bejer

  49. Flixfilm - kl. 10:20, 29-05-2015:

    Hej alle,

    Bemærk at Flixfilm ikke er Netflix. Alle spørgsmål vedrørende opsigelse skal sendes til Netflix: Link.

  50. Mette Thornbjerg - kl. 16:26, 31-05-2015:

    Jeg har for lang tid siden afmeldt netflix, men jeg betaler stadig kr 79,00 pr. måned – og det har jeg gjort de sidste 6 måneder. Det bedes rettes NU.
    Med venlig hilsen
    Mette Thornbjerg

  51. kim - kl. 17:22, 26-07-2015:

    KAN ikke få lov til at afmelde som der står man SKAL, så derfor Afmeld NETFLIX pr dd. ( 26.7.2015 ) ønsker ikke mere.

    Mvh Kim Pedersen

  52. dorthechristensen - kl. 09:54, 27-07-2015:

    Jeg ønsker at opsige netflix dd.26-07.2015. Tak.

  53. Kim - kl. 19:43, 08-08-2015:

    Øhhhhh, er mine vilkår lige blevet ringere ?????
    Skal jeg nu betale 30 kr mere om måneden, har da ikke lige haft det problem med 3 børn på hver sin iPad før ??

  54. Ral ceu - kl. 08:27, 14-08-2015:

    Hej jeg onsker at opsige netflix dd.26 08. 2015. tak

  55. jonus ameti - kl. 12:15, 20-08-2015:

    Hej jeg vil gerne afmelde Netflix .fra.den 25.08.2015 tak hilsen Jonus Ameti..min

  56. Jonus Ameti - kl. 13:59, 20-08-2015:

    Hej jeg vil gerne afmelde Netflix fra den 21.08.2015 TAK HILSEN JONUS AMETI

  57. Dorthe nielsen - kl. 00:34, 09-10-2015:

    Hej vil meget gerne afmelde Netflix, havde åbenbart to men fik kun opsagt den ene selv om det skulle være dem begge… hilsen Dorthe

  58. Maryanne - kl. 11:48, 20-01-2016:

    Nogen der ved hvordan f. man afmelder Netflix?
    efter en gratis prøve.
    Har koden, men den vil ikke acceptere min mailadresse.
    Nr på skærmen man kan ringe til gætter jeg på er i udlandet.
    Nogen der har et godt råd??

  59. berit hei Svendsendi - kl. 20:37, 22-02-2016:

    jeg vvpkgerne afmelde netdlix

  60. berit svendsen - kl. 20:39, 22-02-2016:

    jeg har fortrut

  61. Annie Fjederholt Mølholm - kl. 14:21, 06-05-2016:

    Jeg ønsker at opsige mit medlemskab. Jeg vil “helt væk” så det ikke længere er på mit TV.
    Jeg ønsker, at bruge et medlemskab sammen med min søn. Jeg aner ikke, hvordan jeg fjerner det fra mit TV

    Venlige hilsner
    Annie

  62. Opsigelse - kl. 09:54, 10-06-2016:

    Hej

    Jeg ønsker at opsige mit abonnement

    Med venlig hilsen
    Richard Hagelund Tiedemann

  63. Flixfilm - kl. 14:10, 14-06-2016:

    Hej Richard,

    Flixfilm er ikke associeret med Netflix, så hvis du vil opsige dit abonnement skal du henvende dig til Netflix eller gøre som artiklen øverst beskriver.

  64. Pernille - kl. 15:44, 22-07-2016:

    Hej, jeg har allerede fået trukket 89dk,- her den 21/7 og købte det den 9/7, kan det passe jeg skal have trukket 2 gange på en måned?

  65. Jørgen - kl. 00:11, 23-11-2016:

    jeg siger mit netflex op bruger det ikke mere

  66. Svend Erik Herrig simonsen - kl. 14:43, 21-08-2017:

    Ønsker at opsige mit medlemskab tak.

    Mvh Svend Erik h. Simonsen
    H. D. Vej 104
    9300 Sæby

    Skriv kommentar