Følg Flixfilm på Facebook - Netflix nyheder

Telefonnummer til Netflix

08/10/2017 | 15 kommentarer

Oplever du tekniske problemer med Netflix, har spørgsmål vedrørende regning, film og serier m.v., så kan du altid kontakte streamingtjenesten Netflix for at få svar på dine spørgsmål.

Der er flere forskellige muligheder for at komme i kontakt med Netflix, som har en kundeservice, der er åben 24 timer i døgnet – alle ugens dage. Man kan ringe, chatte og skrive til dem på Twitter. Hvis man ønsker hjælp hurtigst muligt, er telefonisk kontakt dog værd at foretrække, da ventetiden sjældent er på mere mere end 1 minut.

Det lader dog til at flere kunder har besvær med at lokalisere telefonnummeret til Netflix. Derfor har vi gjort det nemt og skrevet det herunder;

Ring til Netflix på:

80 25 12 50

Det er “gratis” at ringe til Netflix hvis det sker direkte fra applikationen som findes til iOS og Android. Det kræver dog, at man har en internetforbindelse. Hvis man ringer direkte til nummeret koster det normal telefontakst.

Hvis ikke du ønsker, at tale med en medarbejder fra Netflix, så er det også muligt at chatte med dem. Chat-funktionen er dog kun tilgængelig via en browser på computeren. Man tilgår chatten nederst på support-siden.

Foruden chat, så har Netflix også en Twitter-konto, hvor de hjælper deres kunder med mindre problemer og spørgsmål. Hvis det omhandler større tekniske problemer, så beder Netflix dig oftest om at kontakte dem på telefon, da Twitter ikke er optimal for længere samtaler.

Det er dog værd at bemærke, at al kommunikation på chat og Twitter udelukkende foregår på engelsk.

Netflix har også et stor kundeservice-sektion hvor man kan finde svar på de hyppigste spørgsmål og problemer. Hjemmesiden finder du her: Kundeservice hos Netflix.



15 kommentarer til Telefonnummer til Netflix

  1. Jørn - kl. 14:51, 12-10-2017:

    kan i oplyse om hvornår 4 sæson af Black Sails kommer.
    mvh. jørn

  2. Hans Peter - kl. 13:30, 04-11-2017:

    hvornår får vi afslutningen på Bones og hvornår fortsætter watson og Holmes vh hans peter

  3. Helle - kl. 08:45, 15-12-2017:

    Hej
    I ca. 1 døgn har jeg fået beskeden: Netværksfejl der er problemer med at oprette forbindelse til Netflix. Prøv igen senere.

    Er der noget jeg kan gøre for at få det til at virke igen? Eller er der en fejl hos Netflix?

    Indtil middag i går – den 14. december havde jeg ingen problemer, men nu kommer beskeden hver gang jeg prøver at se videre på de “programmer”, som jeg har valgt



  4. Torben Jensen - kl. 20:12, 15-12-2017:

    15/12/17.

    jeg vil gerne vide hvorfor i trækker penge på min konto, når det er meget lang tid siden jeg meldte
    mig ud.

  5. Corinna glyb - kl. 21:49, 18-12-2017:

    Jeg har fået samme besked med netværksfejl og min betaling skulle opdateres dette gjorde jeg og nu virker det igen, men er det en der har hacket min profil….

  6. Helle Rand - kl. 19:58, 03-01-2018:

    Hej nu har vi igen problemer med at se en film fuld ud, den vi ser på er blevet afbrudt i går og nu igen i aften FANDEME SURT. Vi har ikke set en film som ikke er blevet afbrudt 🤬. Der meldes fejel inde fra jer, HVAD SKER DER 🤬🤬🤬🤬 ? MVH. Helle

  7. Navn - kl. 13:17, 04-01-2018:

    Hej mit navn er Benny Nicolaisen når jeg logger på Netflix er mit navn ændret til Elin og der masser af film på profilen jeg ikke har eller vil se.
    Jeg håber I vil fikse det hurtigt, jeg ved ikke om jeg er blevet hacket men håber i kan lave det hurtigt.
    På forhånd tak.
    Hilsen Benny.

  8. Mads Johansen - kl. 11:22, 05-01-2018:

    Jeg har afmeldt efter en måneds prøveperiode, det er betalt med min mors kort og nu er der trukket kr. 129,00 på hendes konto 2440 . 0745616534
    Pengene ønskes retur.

    mvh Mads

  9. Käthe Johansson - kl. 14:53, 27-01-2018:

    Jeg har penge til gode hos jer, men i har trukket den 3-1-18
    129.00kr
    129.00.kr
    119,00.kr
    119,00.kr
    jeg har forgæves prøvet at ringe til jeg, men nummeret virker ikke
    det er ikke ok, og jeg forventer at blive ringet op på til 27855551
    Hvis ikke jeg har hørt fra jeg inden den 31-1-18 anmelder jeg, jer for tyveri.

    med venlig hilsen

    Käthe J. Møller

  10. Hej netflix - kl. 12:12, 28-01-2018:

    Først vil jeg sige at alt køre uden problemer og har altid gjort det, Tak. I er søde og hjælpsomme og giver en god service, men… Jeg har spurt om jeg ikke kan få lov til at betalle til d.1 vært månder for som det er nu betaler jeg d.28.. Jeg vil sedfølig godt betale det exter det måtte koste sådan at betalingen bliver til d.1 vær måndet..

    PS. Jeg kan ikke komme igennem til jeres tlf.
    Mvh. Peder neeson

  11. Erik - kl. 09:32, 29-01-2018:

    Telefon nummer kan ikke ringes op .. hmm .. vi kan ikke down loade film

    Hjælp .. ring mig op 29807722

  12. Susanne - kl. 10:33, 29-01-2018:

    Jeg kan ikke ringe til jer – telefonnummer virker ikke ?????? og jeg kan ikke se film fra min konto pga nyt Master Card – hjælp mig ring til mig 21832624 eller mail

  13. Flixfilm - kl. 10:45, 29-01-2018:

    Hej Susanne,

    Kan godt se at telefonnummeret ikke virker på nuværende tidspunkt – underligt for det er det korrekte. Vi foreslår at du prøver igen lidt senere.

  14. Navn - kl. 10:35, 29-01-2018:

    Jeg kan ikke ringe til jer – telefonnummer virker ikke ?????? og jeg kan ikke se film fra min konto pga nyt Master Card – hjælp mig ring til mig 21832624 eller mail

  15. I afviser min mailadresse samt kodeord skønt dette er korrekt...WTF - kl. 11:19, 29-01-2018:

    Telefon 4086194

    Skriv kommentar