Netflix’ nye serie Orange is the New Black får en sæson 2
28/06/2013 | Flixfilm
Orange is the New Black er et komediedrama med et kvindefængsel som omdrejningspunkt med Taylor Schilling i hovedrollen. Serien er baseret på Piper Kermans selvbiografi af samme navn og første sæson består af 13 afsnit som hver har en spille tid på 1 time. I Orange is the New Black medvirker også Jason Biggs, Laura Prepon, Kate Mulgrew, og Taryn Manning. Se trailer til serien her: Link.
“Jenji Kohan og hendes team har lavet en fænomenal serie og vi er rigtige spændt på, at lave endnu en sæson til vores seere,” udtaler Cindy Holland, Vicepræsident af Original Content hos Netflix. “Jeg er vild med, at Netflix har forlænget aftalen,” tilføjer skaberen Jenji Kohan.
Orange is the New Black har premiere på Netflix torsdag d. 11. juli og produktionen af anden sæson vil begynde senere denne sommer.
Artiklen fortsætter under annoncen






















