Følg Flixfilm på Facebook - Netflix nyheder

Flixfilm » Nyheder » Telefonnummer til Netflix

Telefonnummer til Netflix

08/10/2017 | Flixfilm

Oplever du tekniske problemer med Netflix, har spørgsmål vedrørende regning, film og serier m.v., så kan du altid kontakte streamingtjenesten Netflix for at få svar på dine spørgsmål.

Der er flere forskellige muligheder for at komme i kontakt med Netflix, som har en kundeservice, der er åben 24 timer i døgnet – alle ugens dage. Man kan ringe, chatte og skrive til dem på Twitter. Hvis man ønsker hjælp hurtigst muligt, er telefonisk kontakt dog værd at foretrække, da ventetiden sjældent er på mere mere end 1 minut.

Det lader dog til at flere kunder har besvær med at lokalisere telefonnummeret til Netflix. Derfor har vi gjort det nemt og skrevet det herunder;

Ring til Netflix på:

80 25 12 50

Artiklen fortsætter under annoncen

Det er “gratis” at ringe til Netflix hvis det sker direkte fra applikationen som findes til iOS og Android. Det kræver dog, at man har en internetforbindelse. Hvis man ringer direkte til nummeret koster det normal telefontakst.

LÆS OGSÅ:   Se trailer til Netflix-serien om Ronja Røverdatter

Hvis ikke du ønsker, at tale med en medarbejder fra Netflix, så er det også muligt at chatte med dem. Chat-funktionen er dog kun tilgængelig via en browser på computeren. Man tilgår chatten nederst på support-siden.

Foruden chat, så har Netflix også en Twitter-konto, hvor de hjælper deres kunder med mindre problemer og spørgsmål. Hvis det omhandler større tekniske problemer, så beder Netflix dig oftest om at kontakte dem på telefon, da Twitter ikke er optimal for længere samtaler.

Det er dog værd at bemærke, at al kommunikation på chat og Twitter udelukkende foregår på engelsk.

Netflix har også et stor kundeservice-sektion hvor man kan finde svar på de hyppigste spørgsmål og problemer. Hjemmesiden finder du her: Kundeservice hos Netflix.




77 kommentarer til Telefonnummer til Netflix

  1. Jørn - kl. 14:51, 12-10-2017:

    kan i oplyse om hvornår 4 sæson af Black Sails kommer.
    mvh. jørn

  2. Hans Peter - kl. 13:30, 04-11-2017:

    hvornår får vi afslutningen på Bones og hvornår fortsætter watson og Holmes vh hans peter

  3. Helle - kl. 08:45, 15-12-2017:

    Hej
    I ca. 1 døgn har jeg fået beskeden: Netværksfejl der er problemer med at oprette forbindelse til Netflix. Prøv igen senere.

    Er der noget jeg kan gøre for at få det til at virke igen? Eller er der en fejl hos Netflix?

    Indtil middag i går – den 14. december havde jeg ingen problemer, men nu kommer beskeden hver gang jeg prøver at se videre på de “programmer”, som jeg har valgt



  4. aimee Mut - kl. 16:28, 15-12-2017:

    Kan ikke bruge min netflix… ved ik hvad der er galt? hjælp og jeg vil gerne opsige det. virker dålig tak

  5. Torben Jensen - kl. 20:12, 15-12-2017:

    15/12/17.

    jeg vil gerne vide hvorfor i trækker penge på min konto, når det er meget lang tid siden jeg meldte
    mig ud.

  6. Corinna glyb - kl. 21:49, 18-12-2017:

    Jeg har fået samme besked med netværksfejl og min betaling skulle opdateres dette gjorde jeg og nu virker det igen, men er det en der har hacket min profil….

  7. Helle Rand - kl. 19:58, 03-01-2018:

    Hej nu har vi igen problemer med at se en film fuld ud, den vi ser på er blevet afbrudt i går og nu igen i aften FANDEME SURT. Vi har ikke set en film som ikke er blevet afbrudt ?. Der meldes fejel inde fra jer, HVAD SKER DER ???? ? MVH. Helle

  8. Navn - kl. 13:17, 04-01-2018:

    Hej mit navn er Benny Nicolaisen når jeg logger på Netflix er mit navn ændret til Elin og der masser af film på profilen jeg ikke har eller vil se.
    Jeg håber I vil fikse det hurtigt, jeg ved ikke om jeg er blevet hacket men håber i kan lave det hurtigt.
    På forhånd tak.
    Hilsen Benny.

  9. Mads Johansen - kl. 11:22, 05-01-2018:

    Jeg har afmeldt efter en måneds prøveperiode, det er betalt med min mors kort og nu er der trukket kr. 129,00 på hendes konto 2440 . 0745616534
    Pengene ønskes retur.

    mvh Mads

  10. Käthe Johansson - kl. 14:53, 27-01-2018:

    Jeg har penge til gode hos jer, men i har trukket den 3-1-18
    129.00kr
    129.00.kr
    119,00.kr
    119,00.kr
    jeg har forgæves prøvet at ringe til jeg, men nummeret virker ikke
    det er ikke ok, og jeg forventer at blive ringet op på til 27855551
    Hvis ikke jeg har hørt fra jeg inden den 31-1-18 anmelder jeg, jer for tyveri.

    med venlig hilsen

    Käthe J. Møller

  11. Hej netflix - kl. 12:12, 28-01-2018:

    Først vil jeg sige at alt køre uden problemer og har altid gjort det, Tak. I er søde og hjælpsomme og giver en god service, men… Jeg har spurt om jeg ikke kan få lov til at betalle til d.1 vært månder for som det er nu betaler jeg d.28.. Jeg vil sedfølig godt betale det exter det måtte koste sådan at betalingen bliver til d.1 vær måndet..

    PS. Jeg kan ikke komme igennem til jeres tlf.
    Mvh. Peder neeson

  12. Erik - kl. 09:32, 29-01-2018:

    Telefon nummer kan ikke ringes op .. hmm .. vi kan ikke down loade film

    Hjælp .. ring mig op 29807722

  13. Susanne - kl. 10:33, 29-01-2018:

    Jeg kan ikke ringe til jer – telefonnummer virker ikke ?????? og jeg kan ikke se film fra min konto pga nyt Master Card – hjælp mig ring til mig 21832624 eller mail

  14. Flixfilm - kl. 10:45, 29-01-2018:

    Hej Susanne,

    Kan godt se at telefonnummeret ikke virker på nuværende tidspunkt – underligt for det er det korrekte. Vi foreslår at du prøver igen lidt senere.

  15. Navn - kl. 10:35, 29-01-2018:

    Jeg kan ikke ringe til jer – telefonnummer virker ikke ?????? og jeg kan ikke se film fra min konto pga nyt Master Card – hjælp mig ring til mig 21832624 eller mail

  16. I afviser min mailadresse samt kodeord skønt dette er korrekt...WTF - kl. 11:19, 29-01-2018:

    Telefon 4086194

  17. Marianne - kl. 09:12, 07-03-2018:

    Hej
    Hvad er årsagen til, at “The kast kingdom” sæson 2 ikke er tilgængelig?
    Jeg synes, det er irriterende og meget underligt, da Netflix endda er blevet co producer.

  18. Henriette - kl. 14:10, 12-03-2018:

    Hej.
    Jeg har ikke kunnet se Netflix i de sidste 2 måneder på mit Samsung tv.
    Mine børn kan via cromcast men hvorfor skal jeg pludselig til at bruge den slags ting ???
    Har I lavet en opdatering som ikke gælder alle tv ???

  19. Stefano Livi - kl. 13:42, 25-03-2018:

    Gider i hos netflix ikke fortælle os kunder, hvordan man kan komme i kontakt helst via mail ! og hvorfor i gør et stort nummer ud af fortælle der er kommet en ny film. Som faktisk ingen gider at se da filmen er fra starten af 80erne. Er blevet opkøbt af DR eller hvad sker der ? det er lidt ligesom nyhederne her i landet, man ender med at alligevel ikke vide en dyt hvad der foregår ude i den store verden. Det samme gælder jeres film udbud, ved ikke hvorfor, men lad mig give jer et eksempel. Alle jeg har med at gøre fra stortset alle verdensdele har du set den nye serie nope det har jeg ikke er slet ikke kommet hos igen igen. Hvordan kan det være, folk fra alle andre dele af verden ved noget før en selv. Når den så endeligt er kommet til jer ! er alle andre længe færdig og glemt alt om det serie. personligt hader jeg ligeså meget måden at søge film eller serier på hos jer ! når man så ikke engang får at vide under jeres info hvilken genre så skal man starten søgen komplet forfra. Hvis i ikke ærligtalt gør noget ved de ting vi kunder er ved at være godt trætte af. Vil jeg gerne vædde med at i ikke længere eksistere. Der er jo en grund til vi nævner det til jer. og vi ikke længere ser alm tv der er overproppet med reklamer !

    Please lad vær med at skrive tilbage med den sædvanlige smøre fra jer i kundeservice at i gør alt for bla bla det fortæller mig kun at vi havde ret i vores antagelse, ovwersat vi aner ikke en dyt om hvornår der sker noget. Og ud af det folk har skrevet under kommentarer til jer nikker jeg genkende til stortset alle ting. når selv nyheds kanaler viser os en speciel guide til hvordan man søger på jeres side er det sgu slemt ! så forventer svar uden kundeservice smøren med bla bla gør i det alligevel gider jeg end ikke læse det. Men kun de nederste linjer dvs jeres konklusion bliver der hvor jeg beslutter om jeg afmelder mit abonnement hos jer ! er træt af aldrig rigtig at finde det jeg vil se. Men det man ser er kun nå ja der er alligevel ikke dyt at se så man ser det man ser !

  20. Malene Yde Petersen - kl. 10:10, 03-05-2018:

    Hej
    Jeg har i dag fået en mail fra Netflex støtte gruppe.
    De meddeler at min konto er i venteposition ,da min konto skal opdateres.
    Kom til at åbne den ,men lukkede igen med det samme,da jeg blev i tvivl om hacking.
    Er denne mail, noget I kender til?

  21. Tim Pedersen - kl. 16:57, 19-05-2018:

    kan ikke se netflix på tv , kun på komputer , hvad er problemet?

  22. niels - kl. 11:44, 20-05-2018:

    Hej – jeg er en meget tilfreds bruger af Netflix gennem mange år, men jeg har en lille bønd om at i skriver hvilken land filmen kommer fra evt Amerikansk osv – der er flere lande jeg ikke gider se film fra, og så skal jeg bruge til for at undersøge hvilken land filmen kommer fra.
    det vil da være nemt og en god service – tænk lidt over det
    med venlig hilsen
    Niels Dahl
    Danmark

  23. kenneth - kl. 23:57, 11-06-2018:

    hejsa netflix er jers side gåde ned sade og så en film og lig puslig skive den fejl

  24. Er det rigtig eller en falsk mail fra jer - kl. 13:08, 16-06-2018:

    Jeg får denne mail tilsendt hver dag er det fra jer ?
    Vi har tildelt dig et års ubegrænset brug af vores platform Mette
    Kære Mette,
    Vi har tildelt dig et års ubegrænset brug af vores platform.

    Aktiver nu
    Med venlig hilsen Mette

  25. Maj-Britt Mechlenborg - kl. 13:58, 17-06-2018:

    Jeg modtog i går en mail som umiddelbart ser ud til at være fra jer, dog mangler der nederst den røde boks med forskellig info.
    Mailen indeholder umiddelbart (Jeg har ikke åbnet den) noget med at jeg er blevet tildelt et års ubegrænset… Og så nedenunder ‘aktiver nu/afmeld
    Mon den er fra jer – eller er der nogen som forsøger at hacke mig?

  26. Jesper - kl. 03:20, 08-07-2018:

    Jeg har ligget og set film hele natten uden problemer hvorpå jeg får tilsendt en email at min email adresse er blevet ændret og jeg kan ikke ændre den tilbage troede ikke at de oplysninger overhovedet kunne skiftes hvad gør jeg??

  27. Rikke Nielsen - kl. 18:23, 25-07-2018:

    Hej.
    Jeg har de sidste dage forsøgt at downloade fra min Netflix konto, men får at vide, at “der er downloadet på for mange enheder”. Hvad betyder det? Hvor mange enheder kan der downloades på?
    Vh
    Rikke Nielsen

  28. Anja - kl. 10:58, 03-08-2018:

    Hejsa
    Hvorfor er samtlige afsnit ikke tilgængelige i SUITS sæson 6?
    Mvh. Anja

  29. Steen Neergaard - kl. 15:38, 30-08-2018:

    Hej. I formiddag sagde Netflix at den ikke kunne vise de titler jeg forsøgte at se. Nu er der sort skærm. Hvorfor?

  30. Vibeke kjeldsen barut - kl. 12:50, 01-10-2018:

    Hej. Vi har i ca 10 dage ikke kunne starte netflix. Vil I venligst se på problemet. Vh. Vibeke

  31. Majbrit - kl. 14:54, 30-10-2018:

    Hej Netflix

    Jeg er igang med at se Bones. Men ligepludselig mangler der er masse sæsoner.
    Kan kun se 8-9 og 12 nu.
    Hvordan kan det være?

  32. Stine - kl. 20:51, 03-11-2018:

    I reklamere med nye afsnit af serien Riverdale sæson 3, at der kommer nye afsnit hver torsdag der kom dog ikke noget nyt afsnit i torsdags…

    Hvordan kan det være???

  33. Alan Olsen - kl. 19:00, 11-11-2018:

    Hvornår kommer der flere afsnit af Jeres nye udmærkede serie Bodyguard???

  34. susanne - kl. 11:12, 16-11-2018:

    Jeg forstår ikke en sms fra jer, hvor der står at i ikke har kunne behandle den sidste betaling fra mig??? Jeg har slet ikke netflix? HVordan kan jeg så modtage sådan en besked fra Netflix? Hilsen Susanne Thim Larsen

  35. Louise - kl. 19:23, 20-11-2018:

    Hej. Hvornår kommer sæson 3 the last kingdom?

  36. Kim - kl. 01:12, 08-12-2018:

    Har fået en mail at i opdaterer mine betalings oplysninger. Virker lidt som forsøg på hacking. Kan i bekræfte at i har sendt en mail til mig angående dette.

    På forhånd tak.

  37. Lisbet Klinck - kl. 10:33, 07-01-2019:

    Min konto hos jer er blevet hacket og min mail ændret. Så jeg kan ikke komme ind mere. Og jeg kannikke ringe igennem til jer. Hver gang ventetiden er ved at være udløbet så blir jeg afbrudt.
    Jeg har spærret mit kontokort og ønsker ikke nogen ny konto hos jer lige pt, da jeg synes det er ALT ALT ALT for bøvlet st få hjælp når jeres side blir hacket !!

  38. Trine - kl. 20:03, 18-01-2019:

    Hej med jer. Jeg kan ikke komme ind på Netflix .Når jeg prøver kommer følgende meddeles frem:titlen kan ikke afspilles, prøv igen senere(5009). Mvh trine

  39. Duaa fahed mazyad - kl. 21:27, 17-02-2019:

    Hej. Jeg ønsker at opsige mit abonnement på Netflix. Jeg bruger ikke tid på at se film mere.
    Mvh Duaa fahed mazyad

  40. Viktoria - kl. 17:20, 24-02-2019:

    Hej
    Hvornår kommer der flere episoder og sæsoner af GO! Vær dig selv.
    Jeg så GO! Vær dig selv på hele 2 dage.
    Håber der snart kommer mere af den her fantastiske film. Den er bare mega god.
    Mvh Viktoria

  41. FLEMMING NISSEN - kl. 11:52, 02-08-2019:

    Hej. Jeg er blevet tilmeldt NETFLIX ,men har fortrudt og vil gerne afmeldes pr. dags dato . med venlig hilsen Flemming

  42. Jonny - kl. 19:23, 02-08-2019:

    Når jeg Åbner min Netflix så det ikke min profil men en anden en italiener profil

  43. David - kl. 14:10, 18-11-2019:

    Hej Netflix.
    Jeg skriver til jer fordi jeg syntes det er ret så underligt at amerikanerne betaler MINDRE for deres netflix samt har en lang række flere tv serier samt film.

    eksempel 1 : Supernaturel serien vises i USA men ikke i Danmark ???.

    syntes ikke det kan passe at amerikanerne betaler MINDRE end os danskere + har mere indhold som vi ikke kan se ?
    tror måske man kan kigge nærmere på dette 😉

  44. David - kl. 14:13, 18-11-2019:

    Hej Netflix.
    Jeg skriver til jer fordi jeg syntes det er ret så underligt at amerikanerne betaler MINDRE for deres netflix samt har en lang række flere tv serier samt film.

    eksempel 1 : Supernaturel serien vises i USA men ikke i Danmark ???.

    syntes ikke det kan passe at amerikanerne har et billigere abodoment end os danskere + har mere indhold som vi ikke kan se ?
    tror måske man kan kigge nærmere på dette og gøre det bedre 🙂

  45. Annette - kl. 09:22, 02-12-2019:

    Til Netflix.
    Har modtaget en mail fra jer at jeg skal opdatere mine betalingoplysninge. Dette er gjort og dagen efter bliver der trukket et hvis beløb i euro til noget der hedder stemgames.. Det skal lige tilføjes at jeg er pensionist og bor alene og har INGEN anelse hvad dette er? Jeg er bare kommet i tvivl om at mailen fra jer måske er falsk og at det er vigtigt at i reagerer hurtigt hvis den bliver sendt til alle jeres kunder.
    Håber at høre fra jer.
    Venligst Hilsen
    Annette.

  46. Christina Thuesen - kl. 09:13, 22-01-2020:

    Hej Netflix jeg har forgæves forsøgt at finde en mail til jer som jeg kunne skrive til uden held.
    Jeg ønsker ikke at forsætte med netflex efter min gratis prøveperiode.
    Venligst bekræft.

    Mvh Christina Thuesen
    Tlf 60479669

  47. Morten Madsen - kl. 16:57, 06-02-2020:

    Hej, kommer The sinner sæson 2 ikke snart på Dk Netflix? Den havde premiere i 2018.

  48. Hævet 129 kr på min konto - kl. 15:08, 24-02-2020:

    Netflix har hævet 129 kr på min konto 16 feb. 2020.Abonnementet blev ophævet af mig 3 uger efter prøveperiodens start i dec. 2019 og accepteret elektronisk.
    Agnete W N
    ??

  49. lone kløcker - kl. 09:37, 16-03-2020:

    hej – min mand har fået nyt betalingskort, så betalingen er ikke gået i gennem. jeg har opdateret med mit eget betalingskort. det ser ud som om det er gået igennem, hvor lang tid går der før jeg igen kan se netflex?

    lone kløcker

  50. Kirsten borup - kl. 16:00, 19-03-2020:

    Hvorfor kan jeg ikke se Netflix på mit fjernsyn med Apple tv. Jeg kan heller ikke ringe jer op i flere timer har jeg prøvet

  51. Konto er hacket - kl. 09:38, 23-03-2020:

    Hej Min konto er blevet hacket, de har ændret både password og mailadresse, jeg kan ikke komme i kontakt med jer
    MVH
    Henrik

  52. Opsigelse - kl. 13:26, 23-03-2020:

    Hej Jeg opsige min konto, har meddelt min bank om at stoppe betalleriningerne pr dags dato.
    det er komplet umuligt at komme i kontakt med jer, magen til dårlig kunde service skal man lede længe efter.
    min konto er blevet Hacket, de har ændret både mail og password, så jeg kan ikke komme ind i den. Og jeg kan hverken ringe eller skrive til jeg (catten virker heller ikke ) i er velkomme til at skrive tilbage, jeg gør ikke yderligere
    MVH
    Henrik

  53. flemming steen flintholm . - kl. 10:34, 24-03-2020:

    hej netflex , snakkede med yousee , ang at de og jer trækker penge fra mig , er det noget i kan ordne, så er i total søde, for det var vist 300 400 kr , og det er mange penge og over 5 mdr netflix ca , og har ikke for mange så håber der kommer orden på det mvh flemming steen flintholm . go dag der . PS , vis der er problemer , skulle AMANDA FRA YOUSEE SE det under mine oplysninger , håber jeg da , hi hi ,

  54. Bente Jensen - kl. 13:01, 24-03-2020:

    Jeg henviser til bekræftelse på afmelding fra Jer 10/2 2020. Jeg går ud, når jeg modtager en sådan, så er det fordi I mener det?? Jeg har nu 2 gange modtaget faktura fra YouSee på henh. 219,- og 389,- for abn. Netflix helt indtil 30.06. Hvad i alverden sker der.jeg har brugt oceaner af tid for at få rettet fejlen – uden held. NU må I altså give beskeden om afmelding videre til YouSee. Hvis det ikke sker vil jeg bringe sagen for Forbrugernævnet om uetisk skik. Forventer at høre fra Jer ASAP.

  55. morten - kl. 13:28, 25-03-2020:

    kan ikke se netfix på mit tv længer. i skriver der ikke er netfix i mit område ?i stuen ved side af har jeg også tv og kan se netfix M.V.H. Morten Rud-Johansen haverbjerg Stationsvej 7 4200 Slagelse

  56. Rikke - kl. 10:24, 30-03-2020:

    Hej med jer
    Jeg har via Yousee valgt Netflix med de point, jeg har og skulle ikke betale yderligere, men I har trukket 99kr. Jeg har talt med Yousee, som er uforstående og de har bedt mig kontakte jer.
    Med venlig hilsen
    Håber, at høre fra jer ASAP
    Rikke

  57. allan tvarnø - kl. 16:51, 30-03-2020:

    skal ha en kode sendt til jeres side. to dage så må vi jo gå offentligt med det igennem ekstra bladet har en go kammerat som skriver godt derinde. og tar med det samme alle de andres historier med så vi ka få lukket for jer. svar på kundernes opslag. og levere den kundeservice. i skal. samt overhold de punkter som i selv forlanger jeres kunder skal.2 dage og så bliver er det offentligt lagt ud.

  58. Rikke Muhn - kl. 12:56, 15-04-2020:

    Kan slet ikke komme i kontakt med kundeservice. Hverken på tlf. eller mail!!

  59. kurt gotlieb Nielsen - kl. 17:05, 16-04-2020:

    Mit Betalingskort har udløbsdato med udgangen af denne måned 04/20
    Jeg har forgæves forsøgt at opdatere mine kortoplysninger.
    svaret er at jeg får en meddelelse om at jeg skal prøve senere.

    Resultatet er det samme efter adskillige forsøg over flere dage.

    Hvad gør jeg???

  60. jette wittrock - kl. 15:47, 12-05-2020:

    Til Netflix
    Jeg har gennem et stykke tid modtaget e-mails fra Netflix. Jeg bruger ikke Netflix. Har for ca. 1 1/2 – 2år siden haft en prøvemånd, og afmeldt rettidig. Med denne e-mail håber jeg ikke at modtage flere henvendelser.
    Venlig hilsen Jette wittrock

  61. Bjarke Sørensen - kl. 18:23, 02-06-2020:

    Vil afmelde mit Netflix tak
    Mvh Bjarke sørensen Bøgevangen 4. 6715 Esbjerg

  62. Tommy - kl. 15:21, 24-07-2020:

    I er umulige og få fat i på tlf

  63. Umaamaaq Jørgensen - kl. 20:18, 08-09-2020:

    Jeg betaler netflix x 2 om måneden, jeg har ellers ringet og sende e-mails x flere, og i svarer mig aldrig, jeg håber at jeg få pengene tilbage fra oktober sidste år og at i vil nu svar mig.

  64. Annmari arentsen - kl. 14:33, 05-10-2020:

    Jeg vil pr dage dato gerne opsige mit abonnement. Tak for god underholdning.

  65. Haben brhane - kl. 15:24, 07-10-2020 - kl. 15:26, 07-10-2020:

    Jeg vil stoppe min Netflix, jeg gider ikke længere. Ved I ringe til mig med telefonnummer 91 720528.

  66. Hanne Green - kl. 13:44, 09-10-2020:

    Har fået en regning på Netflix.
    Jeg har IKKE oprettet mig på Netflix!!
    Ringede til You See, da jeg fik regning tilsendt, som påstår, at jeg har oprettet mig med Nem ID.
    Dette er ikke tilfældet.
    Jeg var inde og kigge på TV, da Netflix pludselig dukkede op, MEN…jeg har ikke fuldført nogen bestilling…HVAD GØR JEG HERFRA
    Har intet telefonnummer på Netflix og You See, var absolut ikke behjælpelige!!!

  67. Jesper Frost - kl. 09:23, 18-01-2021:

    Jeg er i 12 måneder blevet trukket dobbelt abonnement. De bliver ofte trukket på 2 forskellige datoer.
    Jeg har ringet for ca. et halvt år siden og gjort opmærksom på problemet. Jeg blev lovet at problemet ville blive løst – Men intet er sket.
    Vil i venligst kontakt mig, så vi får en afklaring på, hvordan jeg får mine 12 * 99 = 1188 kr. retur

    Med Venlig Hilsen Jesper

  68. Rawan - kl. 21:57, 26-01-2021:

    Hej Netflix
    Jeg synes at Netflix er den god app på telefonen, men kan i godt laver flere sæsoner fra ‘Robot the Guardian code’ Please det må ikke ende sådan

  69. Eva - kl. 11:31, 09-02-2021:

    Hej – jeg kan se, at I får en del hug for ikke at besvare tlf. opkald/mails.
    Jeg har lige talt med en særdeles venlig og hjælpsom ung mand hos jer. Ventede 2 min. i telefonen og efter yderligere 2 min. var mit “problem” løst, så jeg har kun roser til jer.
    Tak for hjælpen.

    MVH
    Eva

  70. Ejvind Frandsen - kl. 22:12, 28-02-2021:

    hej jeg ønsker at opsige mit abnoman

    VH EJvind Frandsen den 28-2-2021

  71. Gunilla Jensen - kl. 12:24, 06-03-2021:

    Hej,
    Fik en mail fra jer “hvad vil du se efter When calls the heart” ?

    For det første: I kunne jo f.eks sende sæson 7 og 8 og ikke stoppe serien midt i det hele !!! Det er megadårlig service.

    For det andet, hvis I sender en mail til mig, hvorfor kan jeg så ikke svare tilbage på mail??

    Vh
    Gunilla

  72. Laila - kl. 23:51, 15-11-2021:

    WRY WRY just get the fucking “the tudors” on again!!

  73. Lis Nielsen - kl. 14:32, 04-11-2022:

    Hvorfor reklamerer I med, at sæson 4 af “The good doctor” kommer nu d.3.Nov., når 5.sæson har kørt et stykke tid?
    Vh. Lis Nielsen

  74. Gurli Allerslev - kl. 09:52, 20-01-2023:

    WE do police rapport yuo alle . alle jeres medarbejde
    1 pædofli
    2 it. kri
    3 forsiring sinvlder
    4 svinlde med retsbøger ,alle byretten+ flaks vinde forklaring.
    5 mads Nippe søren skov Britta Lausen + Danfoss + Rock wool

    PANAMA LÆGAGEN

    Indbringer jeg for rigs retten ,med Mette Fe, Jacob Ellemann, LLR, Ander Fogh Rasunsssne, Claus Hjort

    Forlanger erstatning, INJURI bagvaskelse terror forceringen , svinlde med mail tlf, og Penge afpresnings tilhøre ikke jer

    § 24 skt 2 Culpa reglen, Erstatning ved ALLE domsole, både byretter, lads rette, østre lands ret, rigs retten , bankr ret, KOntor ret

    Total kredit ,Nykredit, reel kredit . svid med BBR; matrikel styrelsen og i TINGS LYSNINNGSRETTEN HOBRO; TILHØRE
    DANMARSKS RIGS DOMSTOLE.

    Forlanger jer dømt efter TERROR LOVEN + LANDS FORRÆDERI LOVEN. EUROPIRISK REVISIONS NÆVN ; +SKATTE SVINLDE
    100 000 000 000 000 000 billion USA dollas, + 2 Canadisk doller, euro, netherland = 3 lande, Spanien, Italien, KINA,

    Beijing, Australien, Engelkes pund , norsk kr , danks bank , + svenske.
    finmark

    Mary, mari, Aleksander ,Magnue Heuck og Magrehtre er for rigs retten efter terror loven .

    menneske rettiheds konventionen, børne konventionen, YTRINGSFRIHEDE, FAMILIRETTEN ;ARVE RETTEN;

    INBRIER RETTE I ÅLBORG; + HOLSTREBRO; REVISO SVINL
    også ERHVRSTYRELSEN . 1998

    + Reumert og kromann + PLO / revision

    Skatte svinlde i FOR Rigsretten.

    + Gunner mandsen ,Harry hansen, Peter Willadsen, Flemming Simonsen, Henrik Simonsen, Birgit Knudsen, Michel Simonsen, Martin Simonsen Frede Andersen Kirstine Haug Andersen
    Sigfred Johannes Thorlund . Preben fri Hauge

    varde kommunal direktør , vinder Påhør x 2 , Henni de wyat faskine, Holland landmandkone vores penge Sydbank tilhøre ikke dem.

    Hnerik schulz ,stofanet ,Kim Sattrup, Lars fredslund, Mette brundbjerg , Hnerik Brik .Simon Stride

    Meyer Bøjer, Skatte svinlde med HANS Vestager, og Magrethe Vestager,

    DE politi anmeld og for RIGSRETTEN
    SVINLDE med landbrugs ret / markjorde. SPP; VIBORG vje
    matrikel KORT/ BBR
    de ter i så ogås nu

    VI KRÆVE ERSTATNININ § 24 skt 2 Culpa reglen ALLE Domstole DK + Bank / sparekasse

    bagvaskelse INJURIER ,brud børn konvetione familieretten, Kvinde konvektion, YTRINGS FRIHEDE

    DANMARKS RIGES Domstole , SVINLDE I TING LYSNINING RETTEN HOBRO

    netflix og yuosee Politianmelde,

    IT .krim tager andres FOLS IDENTITET+ TERRO FINACERING

  75. Rikke Elleby - kl. 09:08, 29-09-2023:

    Hej
    jeg tror muligvis min konto er blevet hacket, da sproget er blevet ændret til noget jeg ikke kan læse!!! Så da jeg ikke forstår hvad der står, kan jeg heller ikke gå ind og ændre sproget igen eller opsige abonnementet eller noget andet… jeg har prøvet at ringe til jer på 80251250 , men uden held. Så vil I være søde at svare på min besked hurtigst muligt ? Ellers må jeg afvise betalinger gennem banken.
    Mvh Rikke

  76. Lene Priem Pedersen - kl. 09:05, 17-11-2023:

    Jeg får at vide at Netflix ikke er tilgængelig på denne enhed. Jeg har d. 13 nov betalt 114kr.
    Jeg håber på en forklaring.
    Mvh Lene

  77. Villy - kl. 10:41, 09-02-2024:

    Hej Gurli
    Prøv at kontakte mig på telefon. Måske kan jeg hjælpe så du klarer dine problemer lidt bedre.
    Vi kender hinanden så godt at du skal vide dig sikker når du henvender dig. Mkh Villy

Skriv kommentar